تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک با شکست برابر کاوه شهرداری ورامین بهترین موقعیت را برای رسیدن به رده دوم از دست داد.
کد خبر: ۲۳۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 24 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در یکی از  دیدارهای هفته شانزدهم مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال شهرداری اراک میهمان کاوه شهرداری ورامین بود که در پایان مغلوب میزبان خود شد.

شاگردان حسین عبدی پس از پیروزی پر گل برابر ایرانداد تهران با انگیزه بالایی به مصاف نماینده ورامین رفتند تا با کسب یک پیروزی در خارج از خانه راه صعود به لیگ دو را هموار کنند.

در این بازی تیم کاوه شهرداری ورامین با نتیجه دو بر یک شهرداری اراک را با شکست بدرقه کرد و نماینده اراک با توجه به شکست تیم دوم جدول بهترین فرصت را جهت قرار گرفتن در رده دوم از دست داد.

با این شکست کار شهرداری برای صعود کمی مشکل شد و آنها علاوه بر کسب پیروزی در بازی آتی باید منتظر لغزش حریف خود نیز باشند. هم اکنون تیم شهرداری اراک با ۲۳ امتیاز در رده سوم گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

در دیگر دیدارهای این گروه ایرانداد تهران دو بریک استقلال جنوب تهران را شکست داد. شهرداری همدان سه بر یک از سد امید حسن آباد گذشت و راهی لیگ دو شد و دیدار تیم های افرا درب تبریز و صفاهان اصفهان با نتیجه مساوی سه به سه به پایان رسید.

گفتنی است در هفته هفدهم این رقابت ها یکشنبه 9 خرداد  شهرداری اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک از ساعت 17 به مصاف استقلال جنوب تهران تیم دوم جدول خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار