آیت الله محسن اراکی با حضور در منزل شهید بابایی
تابناک: آیت الله اراکی با حضور در منزل شهید علیرضا بابایی ضمن تجلیل از مقام این شهید عزیز از خانواده بزرگوار شهید تفقد نمودند.
کد خبر: ۲۳۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 20 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله محسن اراکی منتخب مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با حضور در منزل شهید بابایی، شهیدان مدافع حرم را که در راه دفاع از حریم آل الله جان خود را فدا می کنند را عالی ترین نخبه های ایثار و گذشت خواند.

شهیدان مدافع حرم عالی ترین نخبه های ایثار و گذشت هستند

آیت الله اراکی آرزوی انبیا الهی قبل از رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم راجنگیدن در کنار امیر مومنان ذکر کرد و بیان داشت:  امروز این سعادت نصیب شهیدان مدافع حرم شده است که با حضور در عراق و سوریه از جمله یاران سید الشهدا و امیر مومنان لقب گیرند و این افتخار بزرگی است که امروز نصیب این عزیزان شده است.

شهیدان مدافع حرم عالی ترین نخبه های ایثار و گذشت هستند

منتخب مردم استان مرکزی مقام شهیدان مدافع حرم را که در پاسبانی از حریم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل می شوند را والا و برتر دانست و گفت: در جنگ تحمیلی ما شاهد حضور قشرهای مختلف مردم در صحنه جنگ با دشمن بودیم و امروز  نیز عزیزان ما در عراق و سوریه با باور بلند و ایمان راسخ خود همنوا با شهیدان کربلا در صف مبارزه با ایادی کفر قرار گرفته اند.

شهیدان مدافع حرم عالی ترین نخبه های ایثار و گذشت هستند

گفتنی است شهید علیرضابابایی فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی 25 اردیبشهت‌ ماه در فلوجه عراق در اثر تله انفجاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهاد اشرف ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
سلام بر شهید بابایی.مستند عالی ومعنوی.ما را تحت تاثیر قرار داد.ما هر روز دعامیکنیم ان شاالله فرزندان.ایشان وما محکم واستوار باشیم.وتحت القا.شیاطین روز قرار نگیریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار