منتخب مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی؛
تابناک: دکتر علی اکبر کریمی سیاستهای کلی برنامه ششم را تنظیم شده بر پایه‌ی محورهای سه ‌گانه‌ی " اقتصاد مقاومتی ،پیشتازی در عرصه علم و فناوری و تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی" و برآمده از تفکر اسلامی شده دانست.
کد خبر: ۲۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 12 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، منتخب مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با یادآوری همایش منتخبان مجلس دهم با حضور تعدادی از مسئولان عالی رتبه انتظامی و امنیتی و قضایی گفت : در مدت دو روز برگزاری همایش جلسات صمیمانه ای برگزار و مباحث مفیدی در هر حوزه توسط مسئولان مربوطه مطرح شد.

دکتر علی اکبر کریمی با تاکید بر اهمیت بررسی برنامه ششم توسعه افزود: از آنجاییکه سیاستهای کلی برنامه ششم بر پایه‌ی محورهای سه ‌گانه‌ی " اقتصاد مقاومتی ،پیشتازی در عرصه علم و فناوری و تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی" وبرآمده از تفکر اسلامی تنظیم شده است قطعا به پیشرفت کشور، البته مستقل از نظام سرمایه‌داری جهانی کمک شایانی میکند.

منتخب مردم شهرستانهای اراک، کمیجان و خنداب تصریح کرد: با عنایت به اینکه احکام قانون برنامه ششم توسعه کشور در حال حاضر در مجلس نهم در دست بررسی است و فرصت زمانی بسیار کمی تا پایان مهلت قانونی مجلس نهم باقیمانده است به نظر میرسد فرایند بررسی و تصویب قانون برنامه ششم توسعه کشور در مجلس دهم انجام شود و این مهم نیز  مورد نظر تعداد قابل توجهی از منتخبان مجلس دهم می باشد که البته به نظر میرسد دولت نیز به این امر تمایل دارد.

دکتر کریمی خاطر نشان کرد: بطور کلی مبنای تنظیم قانون پنج ساله ششم، واقعیت‌های موجود در صحنه‌ی داخلی و خارجی است و امید است با اهتمام تمامی قوای محترم در دوره‌ی پنج‌ساله دست یافتنی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار