فرمانده پایگاه مقاومت بسیج والفجر 8 اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی؛
تابناک: مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی: پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت تقوا، بصیرت و ولايت مداری رسالت سنگين حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را به نحو احسن انجام داده و با تاسی از سیره امام حسين(ع) خدمات ارزنده به نظام اسلامی ارائه می دهند.
کد خبر: ۲۲۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 12 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، قدرت الله زمانی در حاشیه برگزاری جشن میلاد دردانه کربلا ابولفضل العباس(ع) ضمن تبریک روز جانباز و پاسدار، سوم و چهارم شعبان را روز مباركي دانستند كه به نام نوراني سيد و سالار آزادگان جهان حضرت حسين بن علي (ع) و علمدار کربلا حضرت عباس (ع) منور شده است.

وی در ادامه فرمود: پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت تقوا، بصیرت و ولايت مداری رسالت سنگين حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را به نحو احسن انجام داده و با تاسی از سیره امام حسين(ع) خدمات ارزنده به نظام اسلامی ارائه می دهند.

قدرت الله زمانی به نقش ارزنده پاسداران در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از صحنه‌ها و خاطراتی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور عاشورایی و حماسه‌سازی‌های خود تهدیدات و فتنه‌های طراحی شده در اردوگاه نظام سلطه و استکبار علیه ایران اسلامی را با شکست‌های خفت‌ بار و عبرت آموز مواجه ساخته است.

 مسئول امور ایثارگران اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به سوم خرداد روز غرور آفرین آزادی خرمشهر گفت: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ، بی نظیر ماند. به اعتقاد کارشناسان نظامی، مقاومت بی سابقه ای که در خرمشهر انجام شد، هرگز با دیگر مقاومت ها قابل مقایسه نیست. خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است از این رو، سوم خرداد و فتح این شهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

وی ادامه داد آزادی خرمشهر سیلی محکمی به رژیم بعثی صدام حسین بود این پیروزی شیرین جهانیان را به حیرت فرو برد و به همین جهت امام خمینی (ره) بعد از آزادی خرمشهر فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد "

 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج والفجر 8  اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه اعلام داشت: در راستای نامگذاری یک هفته به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان با تعامل و هماهنگی بسیار ارزنده با سپاه ناحیه اراک و بسیج ورزشکاران شهرستان برنامه های فرهنگی ورزشی را در این ایام تدارک دیده که انشاالله بتوانیم با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهداء قطره ای از دریای بی کران ؛ از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان را پاس بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار