با انتشار پستی در اینستاگرام
تابناک: تو با خون خود گواه وشاهدی هستی بر تاریخ کشورم از حماسه از آزادگی و از مرگی اصیل و راستین و پر از بینایی و دارای هدف؛ که تو در پی قهرمانی و کشته شدن و پیروزی نرفتی بلکه در پی احساس وظیفه در برابر مردمان وخاک میهنت رفتی وچه مرگی از این زیباتر وشورانگیز تر وچه روحی از روح توزنده تر و جاوید تر و حاضر تر؟
کد خبر: ۲۲۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 10 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس دسته جمعی از مدافعان حرم نوشت: "و کسانی را که در راه خدا کشته شده اند،مرده مپنداریدکه اینان زنده اند و در نزد پروردگارشان مغتنم اند".

امروز دوباره در کوچه های شهر ما شهید می آورند،شهید حرم؛شهیدِ دفاع،دفاع از ارزش ودفاع از اعتقاد و دفاع از مرزهای کشورم که اینان به احساس وشعور خطر را در پیرامون آن حس کرده اند؛و این دفاع آنچنان برای ایرانی مقامی بلند و ارزشی والا دارد که گل های وطنم چون آوازی از آیه های هماهنگ انسانی،آگاهانه در پی آن به استقبال مرگی پر از شرف وعزت،می شتابند وجان خویش را فدای امنیت،آسایش وآزادی آینده میهن خود می کنند.

دل نوشته پرویز پرستویی برای مدافعان حرم

پرستویی ادامه داد: افسون در مهر آنها و شگفت زده از بیداری آنها واحساس مسئولیت آنها،بغضی عظیم وگران سینه ام را می فشارد؛اری خاموش کردن آتش خطرى که هر لحظه بیشتر به سوی سرزمینم زبانه می کشد،بهایش جان شیرین مردان مرد ایران من است.آنانکه از مرگ نمی هراسند وآن را گرم در اغوش می گیرند وشیرینی وصالش را به حسی پر غروراز ایجاد امنیت برای مردم سرزمین خود آکنده می کنند.

تو با خون خود گواه وشاهدی هستی بر تاریخ کشورم از حماسه از آزادگی و از مرگی اصیل و راستین و پر از بینایی و دارای هدف؛ که تو در پی قهرمانی و کشته شدن و پیروزی نرفتی بلکه در پی احساس وظیفه در برابر مردمان وخاک میهنت رفتی وچه مرگی از این زیباتر وشورانگیز تر وچه روحی از روح توزنده تر و جاوید تر و حاضر تر؟!...(تو میدونی گردان بره خط، گروهان برگرده یعنی چی؟ تو میدونی دسته بره خط، نفر برگرده یعنی چی)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار