از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی ؛
تابناک: معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از برنامه ریزی برای برگزاری 150 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: در هفته جوان شاهد نشست های جوانان با مسئولین استان با عنوان بدون خط خوردگی خواهیم بود.
کد خبر: ۲۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 09 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، با توجه به جایگاه ویژه جوانان در توسعه همه جانبه کشور وبرای ایجاد نگاه ویژه به جوان بر اساس مصوبه شورای عالی جوانان 27 اردیبهشت همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام تا دوم خرداد ماه سالجاری به عنوان هفته جوان تعیین شده است. توجه ویژه به آینده سازان شریف و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستگاه های های مرتبط را بر آن داشته با مد نظر قرار دادن نیازهای متنوع جوانان علی الخصوص در زمینه کسب  مهارت های زندگی،  سبک زندگی و سایر مباحث فرهنگی مورد نیاز جوانان در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این هفته مساعی و اهتمام لازم را به کار گیرند.

مرتضی امیدی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی از برنامه ریزی برای برگزاری 150 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان خبر داد و در تشریح برنامه های هفته جوان گفت: دوشنبه 27 اردیبهشت ماه اولین روز هفته جوان به نام جوان، نشاط ، سلامت و ورزش نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: دومین روز با عنوان جوان، نشاط، ازدواج و خانواده و روز سوم با نام جوان، نشاط و نوآوری نام گرفته است.

معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به نقش سازنده جوانان در مشارکت برای رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و نشست های هم اندیشی جوانان با مسئولین با عنوان بدون خط خوردگی گفت: جوان، نشاط، سبک زندگی و محیط زیست عنوان روز چهارم هفته جوان می باشد.

وی افزود: جوان، نشاط، اقتصاد مقاومتی و عزم ملی عنوان روز پنجم هفته جوان است و روز ششم نیز با عنوان جوان، نشاط و مشارکت اجتماعی نامگذاری شده است.

مرتضی امیدی هفته جوان را فرصتی مناسب برای بهره مندی از ظرفیت و توامندی های جوانان است و آخرین روز هفته جوان با نام جوان، نشاط و انتظار لقب گرفته خاطر نشان ساخت: تجلیل از جوانان نخبه، دیدار با مراجع عظام تقلید، دیدار با امام جمعه شهرستان اراک، برگزاری کارگاه های آموزشی زوجین و برگزاری اردوهای گردشگری از دیگر برنامه های هفته جوان استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار