مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند؛
تابناک: مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند گفت: ارتقای کمی و کیفی محصولات، صرفه جویی همزمان با رعایت مسایل ایمنی در انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات از اولویتهای دیگر این واحد پالایشگاهی است.
کد خبر: ۲۲۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 08 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی جمشیدی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این خبر که کار طراحی و نصب این واحد به پایان رسیده است، گفت: هم اکنون و با توجه به مقدار مصرف ازت در این شرکت، واحد جدید تولید ازت بزودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این واحد با استفاده از فرآیند تراکم، سرماسازی و توربین انبساطی، نیتروژن را از مخلوط هوا جدا می کند.

جمشیدی، با بیان این که ازت تولیدی این واحد از درجه خلوص نزدیک هزار درصدی برخوردار است، افزود: این محصول در واحدهایی مانند CCR، RCD و RFCC به مصرف می رسد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)، استمرار تولید بنزین و نفت گاز یورو ٤ و کاهش آلایندگی و مازوت را از جمله اولویتهای کاری امسال این شرکت عنوان کرد.

وی افزود: ارتقای کمی و کیفی محصولات، صرفه جویی همزمان با رعایت مسایل ایمنی در انجام تعمیرات اساسی و تعویض قطعات از اولویتهای دیگر این واحد پالایشگاهی است.

جمشیدی تاکید کرد: با توجه به تعداد واحدهای عملیاتی در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند، هر ساله چند واحد عملیاتی تحت تعمیرات اساسی قرار می گیرد، از این رو برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت در انجام این تعمیرات می تواند صرفه جویی مالی، زمانی و افزایش تولید محصولات را در پی داشته باشد.

وی در پایان از مذاکره با ٢ شرکت برای ساخت و راه اندازی واحد الکیلاسیون با توجه به مازاد تولید ال پی جی در  پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند خبرداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار