در سالروز شهادت شهید مطهری
تابناک: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی: بر اساس مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از بستر «مدرسه صالح » و «معلّم فکور» جریان تربیت در همه ابعاد تحقق می یابد و این جریان بیانگر جایگاه و اهمیت «معلّم» در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۲۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱ 01 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عالی قدر از زحمات و تلاش های انسان هایی که در سنگر تعلیم وتربیت مشغول به خدمت هستند تشکر و قدردانی کرده است. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«وَمَن يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْرًا كَثِيرًا »

«هر که به او علم و دانش عطا شد تحقیقاً خیر کثیر به او عطا گردیده است» (سوره بقره 269)

تلاش و تکاپو برای رسیدن به غایت زندگی (حیات طیبه) در گرو تعلیم و تربیت و بر محور شایستگی اخلاقی و حرفه ای «معلّم» است.

در هزاره سوم نقش بی بدلیل«معلّم» می تواند جامعه دانا محور با ویژگی های توسعه یافته، پویا و بالنده را به ارمغان آورد.

بر اساس مفاهیم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از بستر «مدرسه صالح » و «معلّم فکور» جریان تربیت در همه ابعاد تحقق می یابد و این جریان بیانگر جایگاه و اهمیت «معلّم» در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران است.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد عالی قدر « شهید مطهری» ، ایّام بزرگداشت مقام معلّم را خدمت تمامی همکاران ارجمند تبریک می گویم و از زحمات و تلاش های خالصانه ایشان در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه قدردانی می نمایم.

امیدوارم در سالی که مزیّن به « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» می باشد، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) با مشارکت و همدلی و عزمی راسخ، رشد و تعالی آموزش و پرورش استان را شاهد باشیم.

شهریار فولادوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار