تابناک: تیم سن ایچ ساوه با وجود برتری تا ثانیه های پایانی مسابقه نتوانست از فرصت میزبانی خود بهره کافی راببرد و در نهایت با حساب چهار به چهار برابر ارژن شیراز متوقف شد.
کد خبر: ۲۱۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 26 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، هفته سوم مرحله نهايي ليگ دسته اول فوتسال با برگزاري يك ديدار آغاز شد كه در آن دو تيم سن ايچ ساوه و ارژن شیراز به تساوي رضايت دادند.

 رقابت تیم های سن ایچ ساوه و ارژن شیراز در ورزشگاه فجر ساوه برگزار شد. در فاصله پنج دقیقه تا پایان نیمه اول حمید طاهری موفق شد سن ایچ را از حریف پیش بیاندازد. سه دقیقه بعد ارژن شیراز کار را به تساوی کشاند اما این تساوی بلافاصله تغییر کرد و تیم میزبان با یک ضربه پنالتی از روی نقطه دو بار دیگر از حریف پیش افتاد تا بازی در نیمه اول با برتری دو بر یک سن ایچ به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم این دیدار شیرازی ها کار را به تساوی بشاندند. پس از آن سن ایچ بار دیگری از حریف خود پیشی گرفت اما این برتری هم دوامی نداشت و بازی بلافاصله با گل ارژن به تساوی رسید. در ادامه جدال پرهیجان دو تیم با خلق موقعیت های خوب توسط هر دو تیم ادامه یافت. در فاصله سی ثانیه تا پایان و در حالیکه سن ایچ با حساب چهار بر سع جلو بود  ارژن ضربه پنالتی نقطه دوم خود را به گل تبدیل کرد و کار را به تساوی کشاند تا بازی با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

بدین ترتیب تیم ارژن شیراز با 7 امتیاز در صدر جدول و تیم سن ایچ ساوه با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

گفتنی است دیگر دیدار این هفته از رقابتها بین شهرداری ساوه و دانشگاه ازاد تهران روز دوازدهم اردیبهشت در ساوه برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار