با پیشنهاد علی کفاشیان
تابناک: در فرآیند انتخاب چهار عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال دو نفر به صورت انتخاباتی و دو نفر از سوی رئیس فدراسیون فوتبال معرفی میشوند که سعید نجاریان و کریم منصوری به صورت انتخابی و محمدرضا غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال به عضویت هیات رئیسه درآمدند.
کد خبر: ۲۱۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ 16 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال با حضور 15 عضو به ریاست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و با حضور دکتر علیرضا اسدی دبیرکل، سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، آرش جابری  دبیر سازمان لیگ فوتسال بعدازظهر امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال به منظور انتخاب اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

کفاشیان در جلسه مجمع عمومی سازمان لیگ فوتسال گفت: از شما اعضای مجمع، هیات رئیسه و باشگاه های فوتسال به خاطر تلاش هایی که در این رشته صورت گرفت و در نهایت سه عنوان قهرمانی کسب شد، تشکر و قدردانی می کنم. به خانواده بزرگ فوتسال به خاطر کسب این افتخارات تبریک می گویم. با توجه به اینکه این رشته از اهمیت بالایی در آسیابرخوردار است معتقدم در جایگاه ویژه ای قرار گرفته ایم و باید برای هرچه بیشتر موفق شدن، از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی در ادامه بیان کرد: باتوجه به اهمیت بالایی که در آسیا وجود دارد من به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا هستم. در کشورهای دیگر اهمیت چندانی به این رشته نمی دادند اما اکنون همه کشورها در حال رشد هستند و ما نباید از این قافله عقب بمانیم. ایران باید محور اصلی فوتسال در آسیا باشد.

وی گفت: به خاطر مدیریت در سازمان لیگ و هیات رئیسه فوتسال خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر گله مندی و بروز مشکل وجود نداشت . من به سازمان لیگ و هیات رئیسه فوتسال نمره قبولی می دهم چرا که کسب سه جام قهرمانی در یک سال، رتبه 5 در دنیا، اول آسیا بودن و مستقل شدن این سازمان همانند سازمان لیگ برتر از بهترین عملکردهایی است که در طول سال گذشته به دست امد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ما باید در جام جهانی به فکر کسب مدال و مقام در شان ایران باشیم و مطمئنا با این انسجامی که بین خانواده فوتسال وجود دارد این اتفاق رخ خواهد داد. ضمن اینکه باید مرکز توسعه فوتسال در آسیا را در ایران تاسیس کنیم. پیشنهاد آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده و قرار است پس از اختصاص دادن بودجه، اقدامات لازم برای تاسیس این مرکز را انجام دهیم.

گفتنی است، سعید نجاریان مدیر عامل باشگاه شهروند ساری با 8 رای در دور اول به عضویت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در آمد و رای گیری برای انتخاب نفر دوم عضو هیات رئیسه بین کریم منصوری به همراه کریم بهرامی و عبدالمجید دبیده صورت گرفت و با به دور دوم کشیده شدن این رای گیری، کریم منصوری با 10 رای موخذه به عضویت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در آمد.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال ضمن تایید مطلب فوق گفت: 2 نفر منتخب دیگر باید  از سوی رئیس فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیات رئیسه معرفی می شدند که محمدرضا غفاری نفر اول پیشنهادی علی کفاشیان بود و قرار شد تا نفردوم طی چند روز اینده از سوی رئیس فدراسیون فوتبال معرفی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار