تابناک: شاگردان حسین عبدی در پایان نیم نخست این رقابت ها از هشت بازی خود صاحب سه پیروزی، سه تساوی و دو باخت شدند و با کسب 12 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۰۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱ 08 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در هفته نهم و پایانی نیم فصل نخست مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های شهرداری اراک و شهرداری همدان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان حسین عبدی در پایان نیم نخست این رقابت ها از هشت بازی خود صاحب سه پیروزی، سه تساوی و دو باخت شدند و با کسب 12 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم های استقلال جنوب، ایرانداد تهران و شهرداری همدان به ترتیب با 15، 14 و 13 امتیاز در در رده اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

همچنین تیم های امید حسن آباد، فجر میثاق کرج، صفهان اصفهان، درب اتوماتیک افرا تبریز و کاوه شهرداری ورامین به ترتیب با 10، 10، 9، 8 و 5 امتیاز مکان های پنجم تا نهم جدول را در اختیار گرفته اند.

تیم فوتبال شهرداری اراک در نخستین دیدار از مرحله برگشت این رقابت ها ۳۱ فروردین ماه سالجاری میهمان تیم فجر میثاق کرج خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با برتری سه بر یک کرجی ها به پایان رسیده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار