تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: تلاش خالصانه و صادقانه شما همکاران گرامی آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است، نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند ونوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.
کد خبر: ۲۰۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 07 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی از زحمات دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان مرکزی در حوزه درمان و بهداشت تشکر و قدردانی نمودند.

متن کامل پیام بدین شرح می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

تلاش خالصانه و صادقانه شما همکاران گرامی آیینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است، نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند ونوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.

بی شک سعی و تلاش شبانه روزی شما همکاران گرامی ستودنیست، شما همکارانی که  مسبب آسایش و امنیت هموطنان و همشهریانمان هستید و بر هیچکس پوشیده نیست و نخواهد ماند زحمتها و فداکاریهای شبانه روزی شما عزیزان در بیمارستانها، اورژانس، مراکز بهداشتی درمانی و... زمانی که اکثریت مردم جامعه در تعطیلات نوروز در کنار خانواده خود بودند، پرستار، پزشک، بهیار، تکنسین اتاق عمل و هوشبری، تکنسینهای مرکز اورژانس 115 کارشناسان بهداشت محیط و...در حال انجام خدمتی بودند عبادت گونه بدون هیچ چشم داشتی.

اینجانب، برخود لازم می دانم که از زحمات تک تک همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی قدردانی نمایم و امیدواریم در سال جدید دولت و ملت ایران اسلامی با تبعیت از شعار سال 94 با همدلی وهمزبانی در راستای تحقق شعار سال 95با عنوان "اقتصاد مقاومتی؛اقدام وعمل" مسائل و مشکلات  کشور  را حل کنیم و این مسئله باور عمومی جامعه شود که :" اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفا بخش اقتصاد ایران است."

از ایزد منان، توفیقات دو چندان شما را  در عرصه های مختلف زندگی و خدمت به خلق تمنا دارم.

دکتر حسن طاهر احمدی  - 19 فروردین 1395

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار