سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: بازیکنان تیم خونه به خونه مازندران دربازی خانگی برابر تیم آلومینیوم اراک، سردرگمی واسترس بالا برای گلزنی داشتند وبخشی از این استرس ها را قبول دارم که به خاطر حضور علی کریمی وخود من تو ورزشگاه بوده است.
کد خبر: ۲۰۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 29 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حمید درخشان  درپایان بازی تیم های خونه به خونه مازندران وآلومینیوم اراک گفت: هرچند حضور برخی چهره های سرشناس فوتبالی نتیجه مثبت دارد، دراین مسابقه نتیجه معکوس داد وبه بازیکنان خونه به خونه فشار واسترس وارد شد.


وی افزود: البته حضور پرشمارتماشاگران بابلی دراین مسابقه که تشنه دیدن گل تیم محبوب شان بودند هم نباید غافل بود ، اما خوشحال هستم که دراین مسابقه تیم برتر میدان بودیم وبهتر از حریف ظاهر شدیم.


تیم خونه به خونه مازندران در هفته سی ویکم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ودر نخستین حضور حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید این تیم برابر تیم آلومینیوم اراک در خانه با تساوی بدون گل متوقف شد و با کسب یک امتیاز خانگی خود 52 امتیاز شد وجایگاه دومی خود را در جدول رده بندی این رقابتها حفظ کرد.


سرمربی تیم خونه به خونه مازندران اضافه کرد: بازیکنان ما امروز زیر فشار واسترس بالا در موقعیت های مستقیم ونزدیک به گل زدن، توپ را به هدر دادند و توپ ' روح اله باقری' با یک بغل پای ساده می توانست به گل پیروزی بخش ما تبدیل شود، که بخاطر استرس بالای این بازیکن به هدر رفت.


**حریف را زمینگیر کردیم

درخشان درپاسخ به این سوال که تیم خونه به خونه دراین مسابقه تدافعی بازی کرد، ادامه داد: اگر فیلم بازی را همه یک باردیگر ببینند، خواهند دید که تیم ما اجازه پیش روی به تیم آلومینیوم را حتی به زمین ما نداد.


وی افزود: تیم حریف دراین مسابقه در محوطه 18 قدم خود زمینگیر شده بود وبه خوبی حریف را پرس کرده بودیم.


وی ادامه داد: باید کمی واقع بینانه تر به بازی وعملکرد بازیکنان نگاه کنیم و اینکه حریف را دراین مسابقه مجبور کردیم به گل نرسد، نشان از تلاش بالای بازیکنان خونه به خونه داشت.


**امیدوارم بدشانسی دیگر به سراغ ما نیاید

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه واقعا باید از عملکرد شاگردانم دراین مسابقه تشکر کنم که بازی برتری را نسبت به حریف به نمایش گذاشتیم، اضافه کرد: امروز بدشانس هم بودیم که توپ های آخر ما به گل نرفت، اگر توپ های ما به گل تبدیل می شد، همه چیز برای ما الان عالی بود.


درخشان ادامه داد: بازی خوب، نتیجه خوب به همراه دارد، اما ما بازی خوبی انجام دادیم اما نتیجه دلخواه ما به دست نیامد، امیداوریم که این بدشانسی ها دیگر به سراغ ما دربازیهای باقی مانده لیگ نیاید.


** من آمدم تیم لیگ برتری شود

وی با بیان اینکه من اگر آمدم به تیم خونه به خونه، تمام تلاشم این هست تا این تیم به لیگ برتر صعود کند، اضافه کرد: مطمئن باشید که الان تمام تلاش ما این هست که روبه جلو حرکت کنیم وامروز هم از تلاش بازیکنانم وبازی خوبشان راضی هستم. 



درخشان اضافه کرد: این راهم باید بگویم که هیچ مربی در دنیا حتی اروپا با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، قول قهرمانی نخواهد داد ولی من آمدم تا تمام تلاشم را خواهم کرد تا خونه به خونه لیگ برتری شود.


سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز از داور این مسابقه انتقاد کرد و گفت: اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش برابر خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل رقم خورد خارج از عهده کادرفنی وباشگاه بوده و داور مسابقه باعث وعامل آن بود. 


داود مهابادی عصردوشنبه پس از کسب تساوی بدون گل تیم های خونه به خونه مازندران وآلومینیوم اراک دربابل افزود: به شدت از داور مسابقه گله دارم واز عملکرد آقای حق وردی داور مسابقه راضی نبودم، سوت های او دراین مسابقه تحت تاثیر فشار تماشاگران تیم میزبان به ضرر ما تغییر می کرد. 


وی اضافه کرد: کمک داوران این مسابقه عملکرد بهتری داشتد وعالی بودند.

 
سرمربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه در بابل نخست به فکر نباختن بودیم و بعد نیم نگاهی هم به پیروزی برابر تیم خونه به خونه مازندران داشتیم اضافه کرد: جو بسیار پرشور وسنگینی در ورزشگاه هفت تیر بابل نسبت به بازی حاکم شده بود و این مهم باعث شده بود تا بر عملکرد داوری هم تاثیرمستقیم بگذارد. 


وی افزود: تیم ما در این فصل با مشکلات مالی زیادی مواجه بود، اما مدیریت باشگاه زحمات زیادی برای برطرف کردن این مشکلات داشت، هرچند موفقیت های امسال تیم هم تا به این جای لیگ ارزشمند بوده است. 


دیدار تیم های خونه به خونه مازندران وآلومینیوم اراک درچارچوب هفته سی ویکم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه در حضور بیش از 4هزار تماشاگربابلی درورزشگاه شهدای هفت تیر این شهر برگزار شد ودو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار