تابناک: فرمانده ناجا با اشاره به این که واژگونی خودرو با 45 درصد بیشترین علت تصادفات ایام نوروز امسال را به خود اختصاص داد ، افزود : بی توجهی به جلو با 33 و انحراف به چپ با 18 درصد بترتیب علل تصادفات در این مدت بوده است.
کد خبر: ۲۰۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 26 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری روز شنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس مازندران در ساری کاهش کشته‌های تصادفات رانندگی در طرح نوروزی 95 را نشانه امید بخشی برای کاهش تلفات در طول سال دانست و افزود: در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون سایر جرایم هم در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی گفت: به این میزان کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای راضی نیستیم. 500 هزار نیروی پلیس از 25 اسفند 94 کار برقراری نظم و امنیت نوروزی را بر عهده گرفتند و تا 15 فروردین 95 به فعالیتشان ادامه خواهند داد.

به گزارش  سایت راهور، فرمانده ناجا با تاکید بر این که اهداف پلیس در برقراری امنیت و انجام دیگر وظایف در سایه همکاری و همراهی مردم محقق می‌شود افزود: استقرار ایستگاه و گشت انتظامی در محلات راهکار مناسبی برای کاهش سرقت در نوروز امسال بوده است.

وی همچنین در حاشیه این بازدید با اشاره به این که واژگونی خودرو با 45 درصد بیشترین علت تصادفات ایام نوروز امسال را به خود اختصاص داد ، افزود : بی توجهی به جلو با 33 و انحراف به چپ با 18 درصد بترتیب علل تصادفات در این مدت بوده است.

فرمانده ناجا همچنین از شناسایی و دستگیری 95 درصدی سارقان مسلح و کشف 85 درصدی تخلفات در فضای مجازی در سال گذشته در کشور خبر داد و گفت: با تشکیل کارگروه هایی با حضور نخبگان و تعامل با دستگاه های مختلف در سال 95 پلیس برای دستگیری مجریان اقدام خواهد کرد.

وی در پایان از کنترل دقیق مرزهای کشور خبر داد و گفت: هیج مشکل امنیتی نوروز امسال در مرزهای کشور وجود نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار