تابناک: خبر درگذشت شهادت گونه چندتن از همکاران عزیزمان در استان فارس که درحین انجام رسالت حرفه ای و خدمت به بیمار، جان خود را از دست دادند ، موجب تأثر و تألم خانواده بزرگ و مهربان حوزه سلامت و جامعه خدوم و پرتلاش اورژانس کشور گردید.
کد خبر: ۲۰۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 26 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پیامی، سانحه جانکاه سقوط بالگرد اورژانس هوایی فارس را که 9سرنشین آن جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت  شهادت گونه چندتن از همکاران عزیزمان در استان فارس که درحین انجام رسالت حرفه ای و خدمت به بیمار، جان خود را از دست دادند ، موجب تأثر و تألم خانواده بزرگ و مهربان حوزه سلامت  و جامعه خدوم و پرتلاش اورژانس کشور گردید.

بی شک عزیزان سفر کرده و ایثارگر  مشمول غفران و رحمت الهی می باشند. اما خانواده و بازماندگان آن خدمتگزاران و نیز جامعه حوزه سلامت کشور به خصوص همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان فارس با فقدان این دوستان دچار ضایعه ای اسفناک شده اند که از خداوند متعال برایشان رحمت واسعه و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

امید است حق‌تعالی روح آن عزیزان از دست رفته را در جوار رحمت واسعه خود مأوا دهد و به بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل کرامت فرماید.

دکتر حسن طاهر ا حمدی - 7 فروردین 1395

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار