تابناک: بر اثر برخورد با دستگاه خودروی سواری پراید با مانع کنار جاده 5 نفر دچار مصدومیت شدند و یک نفر جان داد
کد خبر: ۲۰۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 20 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر خشنودی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: در ساعت 8 صبح روز یکشنبه، در اولین ساعات نوروز 95 در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید سواری با موانع کنار جاده و واژگونی آن 5 نفر از هموطنانمان دچار مصدومیت شدند که بلافاصله با اعزام نیروهای امدادی اورژانس 115 به محل حادثه خدمات درمانی اولیه به مصدومین ارائه شد و به منظور دریافت خدمات اورژانس بیمارستانی به مرکز آموزشی درمانی ولیعصر (عج ) منتقل شدند.

ایشان یادآور شد که متاسفانه در اثر این حادثه یک نفر به علت شدت بالای جراحات و علی رغم انجام احیای قلبی و ریوی توسط تکنسینهای اورژانس 115 جان خود را از دست داده است.

همچنین در اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری پژو، پراید و سمند در محور اراک - ازنا یازده نفر دچار مصدومیت شدند که توسط تکنسینهای اورژانس 115امدادرسانی و به بیمارستانهای اراک منتقل شدند.

دکتر خوشنودی در ادامه گفت: در جریان این حادثه 3 کودک و 8 فرد بزرگسال دچار مصدومیت شدند ، که توسط تکنسینهای اورژانس 115  امداد رسانی و به بیمارستانهای امیرالمونین (ع ) و ولیعصر(عج ) منتقل شدند که خوشبختانه در حال حاضر حال همه مصدومین مساعد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار