تابناک: دیدار تیم های شهرداری اراک و پتروشیمی بندرامام از چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر بسکتبال یک اتفاق ویژه فرهنگی داشت.
کد خبر: ۱۹۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 15 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در پایان این مسابقه هواداران شهرداری اراک به طرزی جالب که کمتر در ورزش کشورمان شاهد آن بودیم، بعد از شکست تیمشان شعارهایی مبنی بر حمایت از تیمشان حتی در صورت شکست سردادند و پس از آن نیز به تشویق بی امان تیم رقیب پرداختند.

تشویق های هواداران شهرداری اراک به حدی بود که بازیکنان پتروشیمی بندر امام و مهران شاهین طبع سرمربی این تیم، در پایان بازی به مانند تیم میزبان، از بالا تا پایین سالن با هواداران اراکی ای که در پایین سکوها جمع شده بودند دست دادند و به رختکن رفتند.

بدون شک در کنار تمامی اتفاقات نامبارکی که هر روزه در ورزش کشورمان رخ می دهد، اتفاقاتی هر چند نوبرانه از این دست می توانند امیدوار کننده باشند.

اراکیها را در فصل جاری هم از لحاظ نتیجه گیری و هم از حیث هواداری می توان سورپرایز ویژه لیگ برتر بسکتبال کشور دانست.آنها در نخستین حضور تاریخ بسکتبالشان در سوپرلیگ تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند و مانع از حضور تیم قدرتمندی چون دانشگاه آزاد در این مرحله شدند.به علاوه اینکه تمامی بازیهای این تیم در سالن مملو از جمعیت برگزار شد و شدت استقبال از مسابقات این تیم به نحوی بود که در مقاطع پایانی فصل از ساعتی قبل از شروع مسابقه دربهای سالن امام خمینی به علت تکمیل ظرفیت بسته می شد.

امیدواریم از ظرفیتهای این چنینی در ورزش کشورمان در آینده استفاده بهتری صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار