تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک با برتری در دومین دیدار فینال مسابقات لیگ دسته اول، مقابل عمران شهرداری ساری به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
کد خبر: ۱۹۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 11 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در دومین دیدار فینال رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری اراک و در ساری برای تعیین قهرمان این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند.

در دیدار اول این دو تیم که در اراک برگزار شد تیم شهرداری اراک موفق شده بود با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شود تا برای قهرمانی تنها به یک پیروزی دیگر احتیاج داشته باشد.

تیم والیبال شهرداری اراک در دومین دیدار این رقابت ها در مقابل دیدگان دو هزار و 500 تماشاگر که دو ساعت و 14 دقیقه به طول انجامید موفق به شکست سه بر دو سازمان عمران شهرداری ساری شد.

تیم والیبال شهرداری اراک در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18 و 15 بر 12 برابر شهرداری ساری به برتری دست یافت و نماینده ساری در ست های دوم و سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسید.

بدین ترتیب تیم والیبال شهرداری اراک که دومین سال حضور خود را در لیگ دسته اول تجربه می کرد با کسب دو برد متوالی در دیدار نهایی با 15 پیروزی و تنها دو شکست در مجموع 17 دیدار خود که یکی از دو باخت درج شده در پرونده تیم والیبال شهرداری اراک به دلیل عدم حضور این تیم مقابل حریف خود در مرحله مقدماتی بود، موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها از آن خود کند.

دو تیم شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری با صعود به دیدار نهایی جواز حضور در لیگ برتر سال 95 را دریافت کرده بودند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور «یادواره 200 شهید والیبالیست» از چهارشنبه 27 آبان ماه با حضور 19 تیم آغاز شد که مسابقات دور مقدماتی در چهار گروه (سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی) پیگیری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار