تابناک: در هفته اول این رقابت ها جمعه۲۰ فروردین ماه ۹۵ سن ایچ و شهرداری ساوه دربی لیگ دسته اول فوتسال را برگزار خواهند کرد و تیم های دانشگاه آزاد تهران و ارژن شیراز نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۱۹۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 09 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، چهار تیم شهرداری ساوه، دانشگاه آزاد تهران، سن ایچ ساوه و ارژن شیراژ تیم های صعود کننده به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور هستند که برای تعیین تیم های صعود کننده به لیگ برتر با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

در هفته اول این رقابت ها جمعه۲۰ فروردین ماه ۹۵ سن ایچ و شهرداری ساوه دربی لیگ دسته اول فوتسال را برگزار خواهند کرد و تیم های دانشگاه آزاد تهران و  ارژن شیراز نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در هفته دوم جمعه ۲۷ فروردین ماه ۹۵ دانشگاه آزاد تهران میزبان تیم سن ایچ ساوه است و ارژن شیراز به مصاف شهرداری ساوه خواهد رفت.

جمعه۳ اردیبهشت ۹۵ در هفته سوم سن ایچ و ارژن شیراز با یکدیگر مصاف خواهند کرد و  یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه شهرداری ساوه پذیرای تیم دانشگاه آزاد تهران خواهد بود.

شهرداری و سن ایچ ساوه در هفته چهارم و برگشت مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و ارژن در شیراز میزبان تیم دانشگاه آزاد تهران است.

در هفته پنجم پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت شهرداری ساوه و  ارژن شیراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت و جمعه ۲۴  اردیبهشت سن ایچ ساوه میزبانی از دانشگاه آزاد تهران را بر عهده خواهد داشت.

در هفته ششم و پایانی این رقابتها نیز جمعه ۳۱ اردیبهشت ارژن شیراز با سن ایچ ساوه و دانشگاه آزاد تهران با شهرداری ساوه رقابت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار