تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک در دیدار با ایرانداد تهران نتوانست از موقعیت های خود حداکثر استفاده را ببرد تا در پایان این دیدار با نتیجه صفر به صفر به پایان برسد.
کد خبر: ۱۹۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 07 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، هفته ششم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری چهار دیدار در گروه دوم این رقابت ها پیگیری شد که تیم فوتبال شهرداری اراک در تهران برابر ایرانداد به نتیجه تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

برای تیم فوتبال شهرداری اراک در این دیدار سعید ستاری، محسن حنیفی، علی عبادی، میلاد خسروی، رسول علیپور، رحیم نوری زاد، علیرضا رضایی، ایمان شوریابی، هادی جعفری، قادر افکاری و مصطفی چترآبگون به میدان رفتند که رضا احمدوند، ساسان رفیعی و فرید آقایی به ترتیب جانشین هادی جعفری، مصطفی چترآبگون و علیرضا رضایی شدند.

تیم فوتبال شهرداری اراک در این دیدار نتوانست از موقعیت های خود حداکثر استفاده را ببرد تا در پایان این دیدار با نتیجه صفر به صفر به پایان برسد.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم فجر میثاق کرج با حساب سه بر دو افرا درب تبریز را شکست داد. شهرداری همدان دو بر صفر صفهان اصفهان را شکست داد و دیدار کاوه شهرداری ورامین و امید حسن آباد با حساب یک به یک به پایان رسید.

تیم شهرداری اراک با دو برد، یک مساوی و دو باخت و کسب ۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم های شهرداری اراک و کاوه شهرداری ورامین جمعه ۲۱ اسفند ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار