تابناک: تیم والیبال نشسته شهرداری اراک بعد از تیم های مخابرات خراسان رضوی و هیات جانبازان و معلولین قزوین مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد و با توجه به حضور سه تیم برتر این رقابت ها در مسابقات فصل آتی سوپر لیگ باشگاههای کشور، طعم لیگ برتری شدن را چشید.
کد خبر: ۱۹۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 02 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تیم والیبال نشسته استان مرکزی که در اولین فصل حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه های کشور با نام شهرداری موفق شده بود مقام پنجمی کشور را کسب کند، در سال دوم با قرار گرفتن در جایگاه سوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد تا زین پس جانبازان و معلولان والیبالیست استان مرکزی نیز در کشور حرفی برای گفتن داشته باشند.

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال نشسته از هفته سوم مهرماه با حضور 24 تیم در قالب چهار گروه شش تیمی در شهرهای چالوس، بندرعباس، بابل و شاهرود برگزار شد تیم والیبال نشسته شهرداری اراک در شاهرود موفق شد جواز صعود به مرحله دوم را کسب کند. در این مرحله  از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود می کرد.

در مرحله دوم تیم ها به دو گروه شش تیمی تقسیم شدند که مسابقات در قزوین و قم پیگیری شد و تیم والیبال نشسته شهرداری با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی موفق شد پای به مرحله نهایی این رقابت ها بگذارد. در این مرحله نیز از هر گروه سه تیم به مرحله پایانی  راه پیدا می کرد.

صعود تیم والیبال نشسته شهرداری اراک به لیگ برتر

در مرحله پایانی لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاههای کشور که به میزبانی تیم مخابرات خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، تیم والیبال نشسته شهرداری اراک بعد از تیم های مخابرات خراسان رضوی و هیات جانبازان و معلولین قزوین که به ترتیب 9 و 7 امتیاز کسب کرده بودند هم امتیاز با تیم دوم و به دلیل تفاضل کمتر مقام سومی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

خضرالله ترابی رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولین از صعود سه تیم برتر این رقابت ها به رقابت های فصل آتی لیگ برتر والیبال نشسته خبر داده بود و با این تفاسیر تیم والیبال نشسته شهرداری اراک نماینده استان مرکزی در لیگ برتر فصل آتی خواهد بود.

لیگ برتری شدن تیم والیبال نشسته شهرداری اراک در روزهایی رقم خورد که تیم والیبال شهرداری نیز به لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور صعود کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار