تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور پانزدهمین تساوی فصل خود را به ثبت رسانید.
کد خبر: ۱۹۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 01 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری امام خمینی اراک تیم های آلومینیوم اراک و فولاد یزد به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب پرویز کریمی، مرتضی محفوظی، اکبر بختیاری، ابوالفضل قربانی، وحید نعمتی، رضا کاردوست، عباس یحیی بیگی، بابک مرادی، سید اسحاق سبحانی، حامد بصیری و جواد مولایی کار را آغاز کرد و در ادامه پیمان پورصادقی، عماد میرجوان و حسین احمدلو به ترتیب جایگزین عباس یحیی بیگی، سید اسحاق سبحانی و بابک مرادی شدند.

در سوی دیگر میدان نیز فولاد یزد با ترکیب میکاییل ایمن تراج، نعمت اله بخشی پور، حسن مرادی فر، ابوالفضل علایی، نیما دلاوری، علیرضا بیگ زاویه، هادی ایمانی، رضا نبی زاده، مهران درویش، مهران مرادعلی و حمید غلامی پا به میدان گذاشت و در ادامه بهنام بیرانوند، حامد بوربور و سیدرضا طلبه به ترتیب جایگزین حمید غلامی، مهران درویشی و نیما دلاوری شدند.

مسابقه با گل زود هنگام حمید غلامی برای فولاد یزد آغاز شد. آنها توانستند در دقیقه دهم مسابقه دروازه میزبان را باز کنند و بالطبع در ادامه در لاک دفاعی فرو رفتند تا بتوانند سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنند. پس از این گل آلومینیوم نبض بازی را در دست گرفت اما یاران داوود مهابادی علی رغم در اختیار داشتن مالکیت توپ در خلق موقعیت بر روی دروازه حریف ناتوان نشان می دادند تا اینکه رفته رفته و با تعویض های صورت گرفته توسط کادرفنی آلومینیوم، نماینده اراک توانست هرچه از زمان بازی می گذشت موقعیت های گلزنی بهتری را خلق کند و از دفاع چندین و چند لایه حریف گذر کند، تا اینکه در دقیقه ۸۵ عماد میرجوان پشت مدافعین حریف صاحب توپ شد و دروازه حریف را باز کرد تا کار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

با این تساوی آلومینیوم اراک با کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی بازیها قرار دارد.

گفتنی است آلومینیوم در هفته بیست و نهم می بایست دوشنبه آینده در اصفهان به مصاف تیم گیتی پسند برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار