تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم با نتیجه دو بر یک برابر امید حسن آباد به برتری دست یافت.
کد خبر: ۱۸۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 29 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های شهرداری اراک و امید حسن آباد در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با برتری دو بر یک شهرداری اراک به پایان رسید.

تیم فوتبال شهرداری اراک که در هفته چهارم با قرعه استراحت روبرو شده بود با یک پیروزی و دو شکست رو در روی تیم امید حسن آباد قرار گرفت تا با غلبه بر این تیم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

این دیدار با گل زود هنگام برای امید حسن آباد همراه بود اما با گذشت زمان رفته رفته یاران حسین عبدی بر بازی تسلط پیدا کردند و توسط هادی جعفری گل تساوی را به ثمر رساندند تا نیمه اول این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

مصطفی چترآبگون در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی دومین گل تیم فوتبال شهرداری اراک را به ثمر رساند تا در ادامه با اخراج بازیکن حسن آباد کار برای این تیم سخت تر شود و در پایان تیم شهرداری اراک با نتیجه دو بر یک به برتری دست یابد.

تیم فوتبال شهرداری اراک با 6 امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

در هفته ششم این رقابت ها یک شنبه 16 اسفند ماه تیم فوتبال شهرداری اراک میهمان تیم ایرانداد تهران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار