تابناک: حماسه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نویدبخش حضوری گسترده و دشمن شکن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.
کد خبر: ۱۸۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 24 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جامعه ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اراک در بیانیه مشترکی عموم مردم استان بالاخص شهرستان اراک را به شرکت گسترده و پرشور در انتخابات مجلس دهم و انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: انتخابات 7  اسفند در شرایطی برگزار می شود که نخستین حضور مردم پای صندوق های رای پس از غلبه بصیرت و آگاهی مردم بر فریبکاری و دشمنی نظام سلطه و پیروزی در برجام؛ لذا حضور باشکوه مردم در این همایش ملی، پاسخی دیگر به بدخواهانی است که به خیال خامشان مردم را بریده از نظام اسلامی تبلیغ می کنند.

بیانیه افزوده است: حماسه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نویدبخش حضوری گسترده و دشمن شکن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

در این بیانیه همچنین آمده است : بیداری اسلامی مهمترین مساله جهان اسلام و به تبع آن محوری ترین موضوع جمهوری اسلامی ایران است؛ چرا که امروز ملتهای مسلمان منطقه که در آغازین روزهای حرکت خطیر و مجاهدانه خود هستند، نگاه خود را به حرکت مردم ایران و نخبگان انقلاب آن دوخته اند، استمرار گفتمان مردمی برای حفظ الهام بخشی ایران اسلامی ضرورتی است که جز با حفظ اتحاد و یکپارچگی آنان میسر نخواهد شد.

در پایان این بیانیه عنوان شده است: جامعه ورزش و جوانان شهرستان اراک و همچنین بسیجیان ورزشکار کلانشهر اراک با تاکید بر این مهم ودر راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی) عزم خود را برای شرکت در انتخابات 7  اسفند اعلام داشته و از عموم مردم شریف، انقلابی و بصیر، دعوت می نماید با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری، با پرهیز از تفرقه، جبهه ای مستحکم و متحد از عزم و اراده خود برای استمرار گفتمان اعتدال طلبی در مقابل دشمنی های بیگانگان به نمایش گذارند.

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک

کانون بسیج ورزشکاران شهرستان اراک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار