تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: انتخابات وجه اصیل مردم سالاری و مصداق بارز تحقق جمهوریت نظام است و به همین دلیل شرکت در این رویداد ملی قبل از هر چیز استیفای یک حق طبیعی بشمار می رود.
کد خبر: ۱۸۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 22 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در بیانیه ای مردم فهیم و همیشه در صحنه را برای مشارکت گسترده در انتخابات دعوت کرد.

 متن کامل پیام به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر و نماد مشارکت اجتماعی در جهت پیشرفت و تعالی میهن اسلامی و سهیم شدن در سرنوشت سیاسی کشور است.

همانطور که مقام معظم رهبری ( مدظله عالی ) می فرمایند: " هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنان دیده خواهد شد؛ برای ملت ایران حرمت بیشتری خواهند گذاشت؛ دوستان شما هم در دنیا خوشحال می شوند" بر این اساس بر همه آحاد مردم ایران اسلامی که به پیشرفت و تعالی این سرزمین امید بسته اند واجب است که در روز هفتم اسفند ماه بار دیگر حماسه ای بی نظیر از حضور انقلابی خود را در پای صندوق های رای به نمایش بگذارند.

بر همگان فرض است که با حضوری آگاهانه و حماسی، بار دیگر هویت انقلابی خود را اثبات کنیم و با نگرش درست به مشارکت سیاسی و با درک اهمیت رای و انتخاب اصلح دراین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که همزمان با انتخابات مجلس خبرگان رهبری است،شرکت نماییم.

بی شک حضور در انتخابات وظیفه ملی و دینی افراد است و ملت ایران با حضور گسترده در پای صندوق های رأی، همدلی و عظمت خود را به رخ جهانیان می کشانند.

حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات در سالی که مزین به نام همدلی و هم زبانی است باید بیش از پیش مبنای همدلی و وحدت قرار گرفته، همدلی، هم زبانی و اتحاد را نه فقط در شعار که در عمل جامه تحقق پوشانده و با رویکردی همدلانه، هم زبانی را تحقق بخشیم و پاسخ کوبنده ای به دسیسه های استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش برآب شدن توطئه های شوم آنها باشیم.

انتخابات روز جمعه 7 اسفند 94 می‌تواند به صحنه بیادماندنی از تاریخ ایران اسلامی و نشانی از اقتدار ملی در مقابل دشمنان کشور و ملت ایران و قدرت بازدارندگی در برابر هرگونه تحریم و تهدید استکبار جهانی تبدیل شود. این انتخابات بیانگر استقرار و نهادینه شدن مردم‌سالاری دینی و نقش موثر و تعیین کننده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمایش حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود اینجانب از آحاد ملت شریف ایران به ویژه همکاران حوزه سلامت  دعوت به عمل مي آورم تا با حضور دشمن‌ شکن خود، در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري ، حماسه‌ی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را رقم زده و دشمنان دین و ملت را بار ديگر مأیوس و ناامید كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار