تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به یک پیروزی پرگل دست یافت.
کد خبر: ۱۸۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 21 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از وبسایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نماینده استان مرکزی توانست با سه گل حریف خود را در هم بکوبد.

در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب پرویز کریمی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، مرتضی محفوظی، رسول سروش نیا، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، جواد مولایی، اسحاق سبحانی، بابک مرادی و میثم آقایی وارد زمین مسابقه شد و در ادامه میلاد رخشان به جای رسول سروش نیا، رضا سلیمانی به جای میثم آقایی و حسین احمدلو به جای اسحاق سبحانی به بازی آمدند.

در سوی دیگر میدان نیز خیبر خرم آباد با ترکیب محمدعلی نعمتی، محمد ویزواری، رضا حاتمی، امیر منصوریان، مصطفی علیجانی، فرشاد امامی، علی گودرزی، حسین بهاروند، مهدی عبدی، محمود قائد رحمتی و حمید گلزاری به میدان آمد و در ادامه یاسر درویشی و مجید هوتن جایگزین حسین بهاروند و علی گودرزی شدند.

در این مسابقه ابتدا دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در یک سوم ابتدایی بازی موقعیت گل چندانی روی دروازه های دو تیم خلق نشد اما هرچه به پایان نیمه نخست نزدیکتر شدیم آلومینیوم اراک تسلط بیشتری بر بازی پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۴۱ روی ارسال زمینی توپ توسط بابک مرادی از جناح چپ، اسحاق سبحانی در آستانه دروازه خیبر، توپ را به تور دروازه این تیم دوخت و آلومینیوم اراک را یک بر صفر پیش انداخت تا دو تیم نیمه اول بازی را با این نتیجه خاتمه دهند.

در نیمه دوم و در دقایق ابتدایی خیبری ها جلوتر آمدند و موقعیت های جسته و گریخته ای روی دروازه آلومینیوم خلق کردند اما اراکی ها نیز بیکار ننشستند و به حریف اجازه پیشروی بیشتر ندادند. وضعیت پایدار مسابقه تا ۱۵ دقیقه پایانی به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۷ و از روی ضربه ایستگاهی ای که در فاصله ۳۵ متری دروازه خیبر به دست آمد، مرتضی محفوظی با شلیکی سهمگین یک سوپرگل تمام عیار را به ثمر رساند و توپ را به زیر طاق دروازه خیبر فرستاد تا حساب کار دو بر صفر شود. اما این پایان کار نبود و پس از این گل خیبری ها از هم گسیخته نشان دادند که به دنبال آن و از روی نفوذ رضا سلیمانی از جناح چپ، ارسال وی به جواد مولایی رسید و او نیز مثل همیشه فرصت طلب نشان داد تا بهترین گلزن آلومینیوم نیز در میان گلزنان این مسابقه سهمی داشته باشد و حساب کار سه بر صفر شود.

پس از این گل آلومینیوم موقعیت رسیدن به گل چهارم را نیز در اختیار داشت که با بدشانسی، تیرک دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل شد تا مسابقه با نتیجه سه بر صفر خاتمه یابد.

از نکات بسیار عجیب این مسابقه می توان به اعتراضات پی در پی کادرفنی تیم خیبر لرستان به داور مسابقه اشاره کرد. در حالیکه تیم داوری مسابقه اشتباه تاثیرگذاری در جریان مسابقه نداشت نیمکت خیبر بارها دست به تنش زایی در این مسابقه زد که به دنبال آن در یکی از صحنه ها، داور مسابقه وحید فاضلی مربی دائماً معترض خیبر را از کنار زمین اخراج کرد. علاوه بر این در آخرین دقایق مسابقه نیز داور مسابقه مهدی عبدی، بازیکن خیبر را نیز با کارت قرمز خود جریمه کرد.ضمن اینکه در این دیدار مرتضی محفوظی و ابوالفضل کمانی از آلومینیوم و حمید گلزاری از خیبر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

بدین ترتیب و در پایان هفته بیست و هفتم آلومینیوم اراک با کسب این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه دهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور قرار گرفت.

گفتنی است آلومینیوم اراک هفته آینده روز دوشنبه در اراک میزبانی از فولاد یزد را عهده دار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار