تابناک: در مدارسی که حوزه‌های انتخابیه هستند و کار شمارش آرا ادامه دارد، ممکن است فردای انتخابات شاهد تعطیلی باشیم اما از آنجا که بسیاری از مدارس حوزه انتخابیه نیستند، تمامی مدارس نیز فردای روز انتخابات تعطیل نیستند.
کد خبر: ۱۸۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 18 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: فردای انتخابات تمام مدارس کشور تعطیل نیستند و ممکن است برخی مدارس که حوزه انتخاباتی هستند و کار شمارش آرا در آنها انجام می‌شود، تعطیل شوند.

در خصوص تعطیلی مدارس کشور در فردای روز انتخابات هفتم اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: همواره شاهد بودیم که در سال‌های برگزاری انتخابات، بعضی مواقع شمارش آرا در شهرهایی که تعداد داوطلبان در آن بالاست، به طول می‌انجامد.

وی افزود: در مدارسی که حوزه‌های انتخابیه هستند و کار شمارش آرا ادامه دارد، ممکن است فردای انتخابات شاهد تعطیلی باشیم اما از آنجا که بسیاری از مدارس حوزه انتخابیه نیستند، تمامی مدارس نیز فردای روز انتخابات تعطیل نیستند.

مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در پایان عنوان کرد: به‌محض تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارسی که حوزه انتخابیه هستند و کار شمارش آرا در آنها  انجام می‌شود، از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار