ویژه برنامه محفل طنزپردازان استان قم که آخرین محفل قمپز در سال 1394 بود با استقبال گسترده همشهریان قمی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۱۸۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 18 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، پانزدهمین محفل طنزپردازان استان قم با اجرای عباس احمدی برگزار شد. مهمانان آخرین محفل قمپز در سال 1394 ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری و مصطفی مشایخی طنز پرداز شناخته شده بودند، همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان در این محفل حضور داشتند.

در پانزدهمین محفل قمپز 20 طنزپرداز قمی آثار منظوم و منثور طنز خود را در جمع حاضران مشتاق قرائت کردند. ملیحه رجایی، محمد حسین مهدویان، حسن رحمانی نکو، رقیه ندیری، مهدی خان‌محمدی، عطرین حق‌دوست، سمیه خردمند، سید حسن فاطمی، سید محمد حسینی و مینا شیرخان از جمله طنزپردازانی بودند که در این عصر زمستانی پشت تریبون قمپز قرار گرفتند.

در پایان با رأی‌گیری از حضار مهدی خان‌محمدی، سید محمد حسینی و ملیحه رجایی به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم لقب گرفتند و جایزه ویژه کارشناسان مهمان به صامره حبیبی رسید.

همچنین از مجتبی دارابی‌نیا به خاطر نثر طنز در هجو آل‌سعود که برگزیده چهاردهمین محفل طنز قمپز ‌بود، تقدیر شد، همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این ویژه برنامه، حوزه هنری قم را یاری کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار