تابناک: مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با قدردانی از اقدام خداپسندانه این فرد خیر از دیگر هموطنان درخواست نمود تا با دستان پر مهر و محبتشان ستاد دیه استان را در آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار یاری نمایند .
کد خبر: ۱۸۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 14 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، یکی از خیرین شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی در جریان سفر مدیر عامل و جمعی از مسئولین ستاد دیه به این شهر مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال جهت آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان به ستاد دیه کمک کرد .

اسماعیل جمیاری مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: در نخستین روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی و به جهت اخذ رضایت در معیت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان مرکزی به شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه عزیمت نموده که در جلسه ای که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهری این منطقه و نیز تعدادی از معتمدین برگزار شد رضایت برای زندانی مذکور اخذ شد.

 مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی به تشریح اهداف و ماموریتهای ستاد دیه و نیز تحلیلی از آمار زندانیان جرائم غیر عمد استان پرداخت و بخشی از آسیبهای که به دلیل نبودن سرپرست خانواده زندانیان متوجه آنان خواهد شد را به تفصیل بیان نمود.

در این جلسه یکی از خیرین این شهر به نام آقای حاج ابولفضل دلیری که از آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس می باشد مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال جهت آزادی زندانیان نیازمند که به لحاظ بدهی مالی در زندان هستند را به ستاد دیه استان مرکزی هدیه نموده که قریب به ۴۰ نفر زندانی از همین محل آزاد و به آغوش خانواده و جامعه باز خواهند گشت.

مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی با قدردانی از اقدام خداپسندانه این فرد خیر از دیگر هموطنان درخواست نمود تا با دستان پر مهر و محبتشان ستاد دیه استان را در آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار یاری نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار