صفار هرندی در سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شورای نگهبان یکی از عوامل مؤثر در جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم‌گیری نظام است و این شورا یک نعمت الهی برای مصون ماندن انقلاب از خطرات به شمار می‌رود، چرا که با بررسی صلاحیت افراد، زمینه نفوذ در نظام به حداقل می‌رسد.
کد خبر: ۱۷۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 10 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسین صفار‌هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت عملیات پیروزمندانه والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات در سپاه ‌‌روح‌الله استان مرکزی‌ اظهار کرد: خدمت به مردم و پرهیز از تجمل‌گرایی و کاخ‌نشینی از اصول و اندیشه‌های امام خمینی (ره) است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) فشار استعمار و استبداد را شکست و منشا تحولات وسیع در جهان شد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خویش خلأ عدم وجود یک رهبر واحد را در کشور پر کرد و با اندیشه‌های خود قدرت و روح تازه‌ای را به مردم و فضای جامعه دمید، مردم را وارد عرصه جدید مبارزه با رژیم پهلوی کرد و فرهنگ ایثار و شهادت را بین اقشار مختلف مردم ترویج فرهنگ کرد.

صفار‌هرندی با اشاره به اینکه حق و باطل با خاطرات و عکس یادگاری با امام (ره) سنجیده نمی‌شود، ادامه داد: عده‌ای تظاهر به همراهی امام (ره) می‌کنند، اما حرف‌های امروز برخی تبدیل به حرف‌های مخالفان امام (ره) شده است.

وی بیان کرد: شورای نگهبان یکی از عوامل مؤثر در جلوگیری از نفوذ دشمن در ارکان تصمیم‌گیری نظام است و این شورا یک نعمت الهی برای مصون ماندن انقلاب از خطرات به شمار می‌رود، چرا که با بررسی صلاحیت افراد، زمینه نفوذ در نظام به حداقل می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
جناب هرندی
حق و باطل در اختلاسات و بد اخلاقیهای مالی و.. مشخص شد تمممممممام شد رفت
حق باطل در میزان اموال و داریهای خارج شده از کشور در برزیل و هند سنجیده شد تمام ششد رفت
حق در واردات زین اسب و کرم حلزون وماشین میلیاردی و بیمه ایران و دکلهای سرقتی مشخص تمام شد رفت . حق در کلبه فقیرانه من است .نه در کاخ سفیدنور . حق در سرمازدگی کارتون خوابهاست در استخرهای کشور برزیل .حق در بیمارستان ولیعصر اراک بی پولی است کهبا فرقون بیمارجابجا می کند. نه در نابودکردن درختهای چندهزارساله گردن حیران برای ویلا سازی
حق مشخص شد شما دیر متوجه شدی برادر عزیز خیلی دیر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار