با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی
تابناک: در مراسمی از زحمات سرهنگ احمدرضا چگنی تقدیر و سرهنگ بیژن جنتی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شازند معرفی شد.
کد خبر: ۱۷۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 07 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور غلامعباس میرزائی فرماندار، ائمه جمعه، سرهنگ عزیزی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، مسئولین ادارات و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی در محل سالن جلسات فرمانداری، فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شازند معرفی شد.

در این مراسم از زحمات سرهنگ احمدرضا چگنی تقدیر و سرهنگ بیژن جنتی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شازند معرفی شد.

فرماندار شهرستان شازند در این مراسم با تقدیر از سرهنگ چگنی در طول دوران خدمت به مردم این شهرستان و تبریک به فرمانده جدید این نیرو، گفت: امروز نیروی انتظامی به عنوان امین مردم و مورد اعتماد مردم است و این خود نعمت بزرگی برای این نیرو است.

غلامعباس میرزائی افزود: باید قدردان امنیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است باشیم و این ارزشها باید حفظ شود و آن هم در مسیر ولایت و رهبری و همه باید در ایجاد و نگه داری آن سهیم باشیم .

وی افزود: امروز دشمن به فکر این است که این امنیت را از ما بگیرد ولی مطمئنا به این آرزو نخواهد رسید و فرزندان خوب این ملت بیدار و با اقتدار از کشور خود دفاع خواهند کرد.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم در این مراسم گفت: نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین سازمان متولی امنیت عمومی، حداقل در اذهان مردم شناخته شده است هر چند ما به عنوان نیروی انتظامی قائل به چنین نقشی نیستیم.

سرهنگ کیومرث عزیزی افزود: ایجاد، حفظ و استقرار امنیت توسط تک تک آحاد جامعه و مشارکت آنها شکل می گیرد و نیروی انتظامی یکی از سازمانهایی است که پس از اینکه امنیت ایجاد شد، سعی در حفظ آن دارد تا خدشه ای به آن وارد نشود.

وی اظهار کرد: همچنان که وجود امنیت باعث ایجاد بستر فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می شود تمام این بستر ها و فعالین این چهار عرصه نیز نقش اساسی در ایجاد امنیت دارند و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

عزیزی با اشاره به بحث مشارکت عمومی بیان کرد: همه ما (مسئولان نظام) می توانیم یک عامل افزایش مشارکت عمومی مردم در راستای امنیت باشیم تا مردم در زمینه تامین امنیت، مشارکت مسئولیت پذیری داشته باشند.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز تصریح کرد: نیروی انتظامی وظایفی از جمله حفظ شعب و حوزه های اخذ رأی و صندوق ها، امنیت عمومی و جلوگیری از خرابکاری های احتمالی در این حوزه ها را بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان در این زمینه تمهیدات لازم را اندیشیده است و حدود 4 هزار نفر را در راستای امنیت انتخابات و تعداد 982 شعبه اخذ رأی استان بکارگیری کردیم و اجازه نخواهیم داد مردم و مسئولان در این خصوص دغدغه خاطری داشته باشند.

سرهنگ عزیزی متذکر شد: کاندیداها و طرفداران آنها هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی رعایت اخلاق را داشته و پایبند به قانون باشند؛ پلیس در کنار دیگر نهادهایی که در حوزه انتخابات مسئولیت دارند به دقت تمام حرکات و اقدامات کاندیداها و طرفداران انها را رصد می کند.

وی با نامناسب دانستن فضای مجازی کنونی بیان کرد: در فضای مجازی محتوای مناسبی در اختیار کاربران قرار ندارد و 70 درصد این فضا، بیهوده است و هیچ کمکی در هیچ زمینه ای به افراد نمی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار