تابناک: رئیس واحد انفورماتیک هیات فوتبال استان مرکزی با قابلیت ثبت نام و پرداخت الکترونیکی دوره های مربیگری داوری و مسابقات می باشد که از اول اسفندماه با رویکرد جدید اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 23 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس مصطفی سلیمی رئیس واحد انفورماتیک هیات فوتبال استان مرکزی اظهار داشت: سیستم اتوماسیون اداری هیات فوتبال، در راستای حذف کاغذ از سیستم نامه نگاری، کاهش هزینه ها، مکانیزه شدن امور اداری و افزایش بهره وری،  وهمچنین رهگیری  نامه وسهولت ودسترسی سریع ارباب رجوع راه اندازی شده است.

مهندس مصطفی سلیمی افزود: در فاز اول این  شبکه که از هیات فوتبال استان با فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ فوتبال، فوتسال، آکادمی ملی فوتبال ایران و هیات فوتبال سراسر کشور لینک شده است  که مراجعه کننده به هیات پس از انجام امور اداری خود یک شماره پیگیری دریافت خواهد نمود و از طریق شبکه  جهانی اینترنت گردش و نامه های خود را مشاهده وپیگیری نماید

وی خاطر نشان کرد: فاز دوم این شبکه مربوط به لینک هیات فوتبال شهرستانهای استان با مرکز استان و همچنین باشگاه ها و مدارس فوتبال و ادارات برون سازمانی نظیر سازمان نظام وظیفه عمومی، اداره کل امور مالیاتی سازمان آموزش و پرورش می باشد که تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد گردید. 

سیلمی خاطر نشان کرد: در فاز سوم  که اردیبهشت ماه سال آینده مربوط به بانک اطلاعاتی بازیکنان می باشد که قبل از مراجعه به هیات جهت ثبت نام بایستی به  سامانه ثبت الکترونیکی مراجعه نمایند و همچنین  اطلاعات داوران مربیان و بازیکنان به صورت متمرکز خواهد شد.

وی در ادامه  در خصوص راه اندازی سایت جدید هیات فوتبال گفت : این سایت با قابلیت ثبت نام و پرداخت الکترونیکی دوره های مربیگری داوری و مسابقات می باشد که از اول اسفندماه با رویکرد جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی شبکه  داخلی هیات خبر داد گفت: کلیه واحد ها و کمیته های هیات از طریق شبکه LAN داخلی با یکدیگر در ارتباط و از خدمات نظیر اینترنت پرسرعت و کارتابل شخصی  استفاده خواهند نمود.

نصب و راه اندازی این سامانه با همکاری واحد انفورماتیک  فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و شرکت فراگستر صورت گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار