بازی برده را با باخت عوض کرد
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور بازی دو بر صفر برده مقابل نفت مسجدسلیمان را با حساب سه بر دو شکست خورد.
کد خبر: ۱۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶ 25 December 2015

 به گزارش تابناک مرکزی، در اولین دیدار از دوربرگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این نماینده استان خوزستان بود که توانست مقابل نماینده اراک به پیروزی برسد.

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم در این دیدار ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای تقابل با نفت مسجد سلیمان مصطفی میرزایی، محمد آشتیانی، میرمهدی قریشی، مرتضی محفوظی، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، عباس یحیی بیگی، جواد مولایی، رضا سلیمانی، حامد بصیری، عماد میرجوان بود که به ترتیب رضا اعتمادی، احمد عربزاد و میثم آقایی جانشین رضا سلیمانی، عماد میرجوان و جواد مولایی شدند

در این دیدار تیم آلومینیوم اراک در نیمه اول با شوت از راه دور عباس یحیی بیگی و پنالتی جواد مولایی، دو بر صفر از حریف پیش افتاد. بعد از گل دوم ضربه کاشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول مسابقه با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجد سلیمان در اقدامی عجیب دروازه بان خود را تعویض کرد و چند دقیقه وحید نعمتی با دریافت کارت زرد دوم خود در دقیقه 55 از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم آلومینیوم 35 دقیقه را با یک یار کمتر به بازی ادامه دهد.

این اخراج موجب شد شیرازه آلومینیوم از هم بپاشد و تیم نفت مسجد سلیمان توسط حمزه حدادی، میلاد صالحوند دوبار دروازه تیم آلومینیوم رو گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقایق پایانی این دیدار و در حالی که تیم نفت مسجد سلیمان سرا پا حمله بود توسط سید سجاد موسوی به گل سوم خود دست یافت تا دومین شکست پیاپی آلومینیوم اراک رقم بخورد.

آلومینیوم بعد از سپری کردن تعطیلات بیست و چهارم دی ماه در اراک میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار