محمدجلیل الماسی که با تغییر مدیرعامل تیم پاس همدان و روی کار آمدن عزیزی از تیم توسعه کیش جدا شده و ریاست کانون هواداران باشگاه پاس همدان را بر عهده گرفته بود از این سمت استعفا داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 18 December 2015

محمدجلیل الماسی که با تغییر مدیرعامل تیم پاس همدان و روی کار آمدن عزیزی از تیم توسعه کیش جدا شده و ریاست کانون هواداران باشگاه پاس همدان را بر عهده گرفته بود از این سمت استعفا داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از دشتستان اسپرت در پی کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال پاس همدان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور که منجر به برکناری داود مهابادی و روی کار امدن رضا طلایی منش در مقام سرمربیگری این تیم شده بود، با تداوم کسب نتایج ضعیف حسن عزیزی مدیرعامل تیم پاس همدان از تغییرات قریب الوقوع در مجموعه پاس خبر داده بود که اولین تغییرات با استعفا رئیس کانون هواداران این تیم کلید خورد.

هواداران دلسوز تیم پاس همدان که سرخورده و دلسرد از نتایج تیم پاس با اعتراض و شعار دادن نارضایتی خود را به گوش مدیران و دست اندرکاران تیم پاس همدان رسانده بودند گویا بر اساس آنچه که استعفا خوانده شده است زین پس محمدجلیل الماسی را به عنوان رئیس کانون هواداران باشگاه پاس در کنار خود دیگر نخواهند دید.

محمد جلیل الماسی ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار دشتستان اسپرت گفت: در شروع مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور من عهده دار سرپرستی تیم توسعه کیش در لیگ دسته دوم بودم که با روی کارآمدن آقای حسن عزیزی به عنوان مدیرعامل تیم پاس از تیم توسعه جد و در سمت ریاست کانون هواداران باشگاه پاس مشغول به فعالیت شدم.

الماسی به نقش خود در ارتباط موثر بین هواداران و باشگاه پاس اشاره کرد و گفت: هواداران اصلی ترین سرمایه های هر تیمی به شمار می روند و این از افتخارات من بوده است که مدتی در کنار این هواداران برای توسعه و رشد ورزش در استان همدان قدم برداشته ام که جا دارد از حمایت های استاندار همدان مهندس نیکبخت ،حاج آقا الهی تبار معاون سیاسی امنیت و آقای عزیزی مدیرعامل تیم پاس تقدیر و تشکر کنم که تمامی امکانات را برای افزایش نشاط ورزشی در بین مردم استان همدان فراهم کرده اند.

رئیس سابق کانون هوارادان باشگاه پاس از جلسه تیم پاس همدان برای تعیین تکلیف نهایی برای استعفای خود خبر داد و افزود: متاسفانه مدیریت و کادرفنی قبلی تیم پاس بیشترین ضربه را به تیم این زده اند و با حمایت عده ای خبرنگار قلم به مزد با وارونه نشان دادن واقعیات سعی در منحرف ذهن مردم دارند امام اکنون زمان آن فرارسیده است که پاسخگوی نتایج ضعیف تیم پاس باشند.

الماسی هدف از انتقال تیم پاس به همدان را ایجاد فضایی مناسب برای رشد استعدادهای بالقوه در ورزش همدان و معرفی انان به ورزش کشور بود خواند و تصریح کرد: اما متاسفانه امروز بعد از گذشت نیم فصل اول مسابقات هنوز این سوال در ذهن هواداران وجود دارد که چرا بازیکنان بومی تیم پاس نظیر، احمدجمشیدیان، نوید عاشوری، رضاحاتمی، مصطفی علیزاده، مصطفی قیصری، حامدمیرزایی، مسعود رمضانی حمیدگلزاری، میثم زمانی، مهردادرضایی و مصطفی سلگی و بسیاری دیگر از ورزشکاران فرصت خودنمایی را پیدا نکرده اند.

الماسی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک به ورزش همدان بازخواهم گشت و در مقابل تمام کسانی که قصد ضربه زدن به ورزش استان همدان را دارند خواهم ایستاد گفت: از آقای افتخاری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان ، از رضا طلایی منش که با از خود گذشتگی در بدترین شرایط مسئولیت هدایت تیم پاس را بر عهده گرفت، از صداوسیما مرکز همدان که با پوشش اخبار تیم پاس نقش موثری در گسترش روحیه ورزشی در بین مردم ایفا کردند، از لیدرهای با تعصب باشگاه و از تمامی مدیران قبلی که در این چند سال از تیم پاس حمایت کردند تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است تیم پاس همدان با کسب 14 امتیاز از 18 مسابقه در یکی از تاریک ترین دوران فعالین خود در رتبه اخر جدول بیست تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار