معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت روز یکشنبه ۲۴اسفندماه در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ 11 March 2015
سرهنگ سیداحمد خسروی  بااشاره به برگزاری جشنواره رسانه، نظم و امنیت در استان مرکزی اظهار داشت: جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی سال پیش و به صورت طرح ملی برگزار شد و با برنامه ‌ریزی و پیش‌بینی انجام شده، جشنواره امسال به صورت استانی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در فراخوان جشنواره استانی روزنامه نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان آثار منتشره خود در دوره زمانی 30دی 92 تا 30دی 93 را به دبیرخانه این جشنواره در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارسال کرده که باتوجه به استقبال خوب و چشمگیر رسانه‌های استان از این جشنواره، زمان آن تمدید نیز شد.

سرهنگ خسروی بااشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در 24اسفندماه تصریح کرد: پس از وصول آثار و داوری بخش‌های مختلف، مراسم اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه 24اسفندماه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه عرصه فعالیت رسانه در جامعه متاثر از امنیت است، گفت: انتظار داریم رسانه‌ها نقش خود را در امنیت اجتماعی و جامعه پذیر کردن ارزش‌ها و باورها و هنجارهای جامعه ایفا کنند.

وی افزود: رسانه‌ها باید مراقبت از فضای امنیت عمومی، تقویت هم‌افزایی و همبستگی اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ پرسش‎گری و پاسخگویی را با ترویج ارزش‎ها انجام دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: انتظار پلیس از رسانه‌ها تحلیل و تفسیر اخبار و جرائم و آسیب‌ها، اهمیت به نگرش نقادانه، توانمند کردن جامعه به پذیرش قانون و اهمیت دادن به نیازهای واقعی جامعه است.

خسروی تصریح کرد: رسانه ها نقش بی‌بدیلی در ایجاد، تحکیم و کارآمدی نظام اجتماعی دارند و امیدواریم شعار صحت، سرعت و دقت در انتقال پیام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، آخرین نشست خبری سردار ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی، نیز در حاشیه اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار