در پایان هفته دوازدهم جام ازادگان
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور خونه به خونه بابل را در هم کوبید.
کد خبر: ۱۱۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 28 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، عصر امروز و از چارچوب هفته دوازدهم لیگ یک، تیم های آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در ورزشگاه پانزده هزار نفری امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این نماینده استان مرکزی بود که توانست با ارائه نمایشی برتر با چهار گل رقیب بالانشین خود را شکست دهد.

 در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب سید مهدی اسلامی، میرمهدی قریشی، مرتضی محفوظی، وحید نعمتی، ابوالفضل قربانی، رضا کاردوست، حسین احمدلو، صادق گشنی، میثم آقایی، حامد بصیری و روح اله عرب وارد بازی شد و در ادامه رضا اعتمادی، محمد آشتیانی و عماد میرجوان جایگزین میثم آقایی، رضا کاردوست و روح اله عرب شدند.

آلومینیوم بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در دقیقه چهارم حسین احمدلو روی ارسالی از سمت چپ آلومینیوم، بعد از اثرگذاری میرمهدی قریشی روی توپ، با فرصت طلبی دروازه را باز کرد تا شاگردان اکبر میثاقیان پی ببرند که روز دشواری در اراک در انتظار آنها خواهد بود.

اما حملات آلومینیوم متوقف نشد و بعد از چندین حمله جسته گریخته توسط یاران خونه به خونه این بار در دقیقه ۲۵ میرمهدی قریشی با ضربه سر توپ ارسالی از جناح راست را با تور دروازه حریف آشنا کرد.گلی که به موجبش شیرازه حریف از هم پاشیده شد.

یاران آلومینیوم اراک با این گل هم دست بردار نبودند و همچنان روی یک سوم دفاعی حریف خیمه زده بودند که فشار زیاد روی دفاع حریف در دقیقه ۳۷ بازی اشتباه مدافع خونه به خونه را به همراه داشت و به دنبال آن روح اله عرب توانست در موقعیتی تک به تک دروازه خونه به خونه را برای سومین بار در این مسابقه باز کند.

نیمه نخست بازی با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز در دقایق ابتدایی، حکایت نیمه اول تکرار شد و کماکان این یاران آلومینیوم اراک بودند که با در اختیار داشتن توپ و میدان، با روحیه ای مناسب به سمت دروازه حریف پیش روی می کردند تا اینکه در دقیقه ۵۱ علی حقدوست مدافع تیم خونه به خونه روی یکی از حملات آلومینیوم با اثر گذاری بر روی ضربه ابوالفضل قربانی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

یاران خونه به خونه که با این گل دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند در ادامه جلو کشیدند و در طرف مقابل نیز غلامرضا دلگرم با انجام تعویض هایی دست به اداره هر چه بیشتر بازی در دقایق باقیمانده زد تا مسابقه با همین نتیجه خاتمه یابد.

 در این مسابقه علی حقدوست از خونه به خونه و ابوالفضل قربانی و صادق گشنی نیز از آلومینیوم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در سایر دیدارهای این هفته گل گهر سیرجان در خانه خود با نتیجه دو بر یک مغلوب شهرداری اردبیل شد.فولاد یزد یک بر صفر بازی را به تیم پیکان واگذار کرد.مس رفسنجان با یک گل داماش گیلان را شکست داد.نساجی مازندران با نتیجه دو بر صفر از سد تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان گذشت.خیبر خرم آباد با دو گل پاس همدان را شکست داد. پارسه تهران با نتیجه سه بر یک از سد ایرانجوان بوشهر گذشت. آلومینیوم هرمزگان برابر مس کرمان به تساوی دو بر دو دست یافت. ماشین سازی تبریز با نتیجه دو بر یک فجرسپاسی شیراز را از پیش رو برداشت. نفت آبادان نیز با نتیجه دو بر صفر برابر گیتی پسند اصفهان به برتری دست یافت

 بدین ترتیب در پایان هفته دوازدهم الومینیوم اراک با ۱۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت.

گفتنی است تیم آلومینیوم اراک سه شنبه آینده در تهران به مصاف پیکان خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار