آیا بعضی ها به دنبال هیئت سکولار هستند؟!
تابناک: شب گذشته قسمتی از مداحی های هیئت رزمندگان در پخش مستقیم شبکه اصفهان سانسور شد. در این قسمت شبکه تلویزیونی اصفهان تأکیدات مداح هیات رزمندگان اسلام در خصوص برجام و تذکرات مقام معظم رهبری و نامه دو پهلو در پاسخ فرمان حضرت اقا و دست دادن اتفاقی بعضی ها را سانسور کرد و اجازه پخش کامل آن را نداد.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ 24 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری در رابطه با هیئت های مذهبی توجه به دوری از هیئت سکولار است.

ایشان در دیدار با اعضای هیئت رزمندگان اسلام تأکید کردند که هیئتِ امام حسینِ سکولار ما نداریم!

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28058/C/13930807_0128058.jpg

رهبر معظم انقلاب عنوان داشتند که هیئت ها نمیتوانند سکولار باشند؛ هرکس علاقه‌‌مند به امام حسین است، یعنی علاقه‌‌مند به اسلام سیاسی است، اسلام مجاهد است، اسلام مقاتله است، اسلام خون دادن است، اسلام جان دادن است؛ معنای اعتقاد به امام حسین این است. اینکه آدم در یک مجلس روضه یا هیئت عزاداری مراقب باشد که نبادا وارد مباحث اسلام سیاسی بشود، این غلط است. البتّه معنای این حرف این نیست که هر حادثه‌‌ی سیاسی در کشور اتّفاق میافتد، ما باید حتماً در مجلس روضه آن را با یک گرایش خاصّی - حالا یا این طرف، یا آن طرف - بیان کنیم و احیاناً با یک چیزهایی هم همراه باشد؛ نه، امّا فکر انقلاب، فکر اسلام، خطّ مبارکی که امام (رضوان الله علیه) در این مملکت ترسیم کردند و باقی گذاشتند، این ها بایستی در مجموعه‌‌ها و مانند اینها حضور داشته باشد.

با وجود این صحبت ها، شب گذشته قسمتی از مداحی های هیئت رزمندگان در پخش مستقیم شبکه اصفهان سانسور شد.

در این قسمت شبکه تلویزیونی اصفهان تأکیدات مداح هیات رزمندگان اسلام در خصوص برجام و تذکرات مقام معظم رهبری و نامه دو پهلو در پاسخ فرمان حضرت اقا و دست دادن اتفاقی بعضی ها را سانسور کرد و اجازه پخش کامل آن را نداد.

این اقدام تعجب برانگیز صداوسیمای مرکز اصفهان که باعث اعتراض عده ای مذهبیون اصفهان شده به نوعی خلاف سخنان رهبری و توصیه های ایشان در زمینه هیئت سکولار بوده است!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
بالاخره یک بار هم که شده تلویزیون به وظیفه اساسی خود عمل کرده و خود را ابزار غیر متخصصان موضوع (مداح و ... که تخصصی در سیاست خارجی و منافع ملی ندارند) قرار نداد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار