تیر دروازه ناجی میزبان شد
تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور صنعت نفت آبادان را در خانه این تیم متوقف کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 19 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی، عصر امروز و از ساعت ۱۶:۱۵ تیمهای صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی رسیدند.

در این دیدار آلومینیوم با ترکیب سید مهدی اسلامی، مرتضی محفوظی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، وحید نعمتی، عباس یحیی بیگی، حسین احمدلو، صادق گشنی، میثم آقایی، حامد بصیری و روح اله عرب به میدان رفت و در ادامه ابوالفضل کمانی، رضا سلیمانی و جواد مولایی جایگزین حسین احمدلو، حامد بصیری و صادق گشنی شدند.

امین متوسل زاده در دقیقه ۱۲ این مسابقه از روی کرنر ارسالی از جناح راست ،تیمش را با ضربه سر پیش انداخت و صنعت نفت با همین گل پیروز به رختکن رفت.اما در نیمه دوم این یاران آلومینیوم بودند که بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۷۱ توسط صادق گشنی به گل تساوی رسیدند.حملات آلومینیوم با این گل متوقف نشد و شاگردان دلگرم در ادامه یک موقعیت تک به تک را از دست دادند و در دقیقه ۹۰ هم رضا سلیمانی تیر دروازه صنعت نفت را به لرزه درآورد تا میزبان نامدار این مسابقه با خوش شانسی از شکست بگریزد.

بدین ترتیب و در پایان هفته یازدهم آلومینیوم با ۱۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

نماینده استان مرکزی چهارشنبه آینده در اراک میزبان خونه به خونه بابل خواهد بود.

ششمین تساوی تیم آلومینیوم مقابل صنعت نفت رقم خورد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار