فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت: دو هزار و ۴۷۹ قلم انواع داروهاي غير مجاز از يک واحد صنفي عطاري دراين شهرستان كشف شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷ 30 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علي اکبر عيسي آبادي با بيان اينکه اغلب داروهاي غيرمجاز به صورت غيربهداشتي و غيرقانوني و در شرايط نامناسب تهيه و نگهداري مي‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذيري داشته باشد، افزود: مجموعه انتظامي با افرادي كه بخواهند به هر نحوي امنيت و سلامت مردم را به خطر ‌اندازند، برخورد قانوني مي‌كند.
وي در ادامه به دريافت خبر فروش داروهاي غيرمجاز توسط متصدي يک واحد صنفي عطاري در شهر ساوه و بررسي پليس در اين خصوص اشاره كرد و گفت: مأموران پليس نظارت براماکن عمومي با انجام تحقيقات نامحسوس و اطمينان از صحت موضوع به همراه نماينده مرکز بهداشت و اداره صمت به آدرس واحد صنفي مورد نظر اعزام شدند.
اين مقام انتظامي از کشف ۲ هزار و ۴۷۹ قلم انواع داروي غيرمجاز از اين واحد صنفي خبر داد و گفت: در اين رابطه متصدي اين واحد با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي و واحد صنفي وي پلمب شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با اشاره به اينکه مجموعه انتظامي با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر مي‌اندازند، برخورد قاطعانه و قانوني مي‌كند، افزود: از مردم تقاضامنديم در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار