معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت:امر به معروف و نهی از منکر هدیه‌ای الهی است و احیای این فریضه الهی از شیوع جرم و جنایت در جامعه پیشگیری می‌کند، پیشگیری از فساد اجتماعی و فرهنگی مهم بوده و در اولویت قرار دارد، اقامه این فرائض الهی ما را در مسیر درست هدایت می کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 29 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهنام نظری در اولين همایش طلایه داران عفاف و حجاب با اشاره به نقش مهم و غیر قابل انكار عفاف و حجاب در پیشگيری از آسیب های اجتماعی در جامعه افزود: عملکرد فراجا در اجرای طرح های مختلف سلبی و ایجایی عفاف و حجاب، عملکردی مقتدرانه و قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه در نظام جمهوري اسلامي ايران عفاف و حجاب به عنوان يک هنجار فرهنگي شناخته شده است خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، محيطي و.. عفاف و حجاب، در سطح استان مرکزی به کار بگیریم زیرا همگان مکلف به دفاع از حریم عفاف و حجاب در جامعه اسلامی هستیم و سازمان هاي متولي در اين امر نیز باید توجه بيشتري به اين موضوع داشته باشند .
معاون سیاسی و امنيتي استانداری مرکزی، عملکرد فراجا در اجرای طرح های مختلف سلبی و ایجایی عفاف و حجاب را عملکردی مقتدرانه و قابل تقدیر بر شمرد و اظهارداشت: بی تردید شهدای پلیس، شهدای امنیت و غیرت هستند که با نثار خون پاک خود، به بهترین شکل ممکن توانستند توطئه های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری نقش برآب و یک امنیت پایدار را در جامعه اسلامی حاکم کنند، امنیتی که برخلاف دیگر کشورهای موجود در منطقه خاورمیانه، بر گرفته از مشارکت های اجتماعی مردم است.
نظری با تأکید براینکه هرگونه ساده اندیشی و برخوردهای احساسی در حوزه عفاف و حجاب، راه به جایی نخواهد برد افزود: فراجا به عنوان يکي از نهادهاي متولي حفظ و ارتقاء عفاف و حجاب در جامعه است که با استفاده از روش هاي"سلبي" و"ايجابي"اقدامات موثري را دراین زمینه انجام داده و همواره کوشیده است تا با بهره جستن از روش هاي اقناعي، روشنگرانه و آموزشي شهروندان را ترغيب به عمل در چار چوب قانون و ارزش هاي ديني و فرهنگي جامعه کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار