استاندار مرکزی گفت: استفاده حداکثری از فضای ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲ 29 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در آیین تجلیل از هیئت های ورزشی استان مرکزی افزود: هزینه‌های سنگینی برای ساخت فضاهای ورزشی صرف شده بنابراین نباید هیچ فضای ورزشی در استان معطل باشد.
وی یادآورشد: نباید این ظرفیت ها خالی باشد باید ورزش و جوانان استان به عنوان متولی ورزش استان نسبت به استفاده از فضای های ورزشی توجه بیشتری داشته باشند.
استاندار مرکزی گفت: طرح های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد که بخشی شامل طرح های ورزشی است.
مخلص الائمه افزود: مدیریت استان با انجام شبانه‌روزی کار عمرانی تلاش دارد تا این طرح ها به سرعت پایان یابد که نمونه آن پل سنجان و بیمارستان ولیعصر اراک است.
وی بیان کرد: گلایه و دغدغه مردم از وضعیت سلامت وجود دارد بنابراین باید مردم به فعالیت و تحرک تشویق شوند تا جامعه سالم تری داشته باشیم.
استاندار مرکزی به مطالبه هیات های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: برای گرفتن مطالبه باید در قالب سند دولت، قرار گیرد و برش استانی شکل گیرد.
مخلص الائمه به ورزش بانوان هم اشاره کرد و افزود: باید نسبت به ورزش قهرمانی بانوان توجه شود و همچنین ورزش همگانی سهم کمی در سبک زندگی دارد که نیازمند توجه است.
وی به خواسته هیئت های ورزشی در تشکیل شورای ورزش اشاره کرد و گفت: تا پایان خردادماه شورای ورزش استان تشکیل می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: هیات های ورزشی، بازوان این اداره کل هستند و در توسعه فعالیت های ورزشی می توانند کمک کننده باشند.
مسعود پیرایش افزود: نسبت به مسایل روز کشور و استان نباید منفعل بود اکنون در فصل تابستان باید برای اوقات فراغت جوانان برنامه مدون تنظیم کرد.
وی بیان کرد: معتقدم در امر ورزش نیاز به حکمرانی است و اولویت در فعالیت های ورزشی با مردم است و باید در ورزش مردم حضور داشته باشند و ورزش ویژه افراد متمول جامعه نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت:ورزش استان بحران های سختی را پشت سرگذاشته است و با اعتبار خوبی که جذب و با فرمول مناسب توزیع شد انتظار است روسای هیات ها، اعتباری که دریافت کردند را به درستی مدیریت کنند.
پیرایش افزود: باید از ظرفیت واحدهای صنعتی و دستگاههای اجرایی استان بهینه استفاده کرد زیرا دولت به دنبال تصدی گری نیست و می خواهد از ظرفیت مردمی استفاده کند.
وی بیان کرد: طبق ماده ۲۴ آیین نامه هیات‌های ورزشی، نباید متکی به اعتبارات دولتی بود و با مدیریت مطلوب درآمدزایی را افزایش داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: هیات های ورزشی استان، ارتباط خود با اداره کل را افزایش دهند و ارتباط با بدنه قهرمانان در رشته های ورزشی توسعه یابد.
تدوین نقشه راه استان، بانک اطلاعات ورزشی، تدوین اطلس ورزش استان، توسعه فعالیت‌های ورزش بانوان، نبود فضای ورزشی ویژه بانوان، اجرای ساعت ورزش برای بانوان کارمند از جمله مطالبات هیئت های ورزشی استان مرکزی بود که در این آیین به آن پرداخته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار