استاندارمرکزی با اشاره به اینکه تمام مشکلات در سایه انسجام ملی مرتفع می شود، گفت: عزم فراجا در دفاع ازامنیت جامعه اسلامی، قاطع، خدشه ناپذیر و استوار است.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ 25 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر" فرزاد مخلص الائمه" در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر به تمامی مردم قهرمان و شهید پرور استان مرکزی افزود: امروز در این مراسم حماسی و معنوی که آکنده از عطر حضور شهیدان انقلاب اسلامی بود.
وی در ادامه با اشاره به نقش محوری و راهبردی پلیس در ایجاد امنیت جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، فراجا در هر ۵۱ ساعت یک شهید در راه دفاع از آرمان های دینی و دفاع از کیان مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پیشرو است که این امر خود گواه این حقیقت است که عزم فراجا در دفاع از امنیت جامعه اسلامی عزمی قاطع، خدشه ناپذیر و استوار است.
استاندار استان مرکزی با تبیین نقش تعهد دینی و انقلابی در اجراي عدالت و امنیت در جامعه اسلامی اظهار داشت: تحلیل فعالیت های فراگیر فراجا از سوی کارشناسان گواه این مطلب و حقیقت است که پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه به موفقیت های خوبی دست یافته و روندی روبه رشد داشته است.
مخلص الائمه هم افزایی در قسمت های مختلف جامعه و همچنین ادامه دادن راه شهدای گرانقدر را تنها راه بقاء و پیشرفت انقلاب دانست و افزود: امنیّتی که در ایران اسلامی وجود دارد، همچون خوشیدی تابان در تمام جهان نمایان و آشکار است و بی تردید، برای به دست آوردن این امنیّت خون های زیادی ریخته شده که باید همگان قدر این نعمت در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار