نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:سهل‌انگاری در برخورد با مشکلات جامعه موجب افزایش توطئه‌های دشمنان می‌شود بنابراین همه باید بیش از پیش هوشیار باشند.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 15 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین معارفه رئیس حوزه علمیه خواهران استان مرکزی افزود: تقویت پیوند مردم با روحانیت با هدف توسعه هرچه بیشتر آموزه‌های دینی و اهل بیت (ع) در جامعه، ملاک فعالیت حوزه‌های علمیه باشد.
وی یادآورشد: حوزه‌های علمیه دانشگاه اهل‌بیت(ع) است که باید تلاش شود تا در این دانشگاه، بالاترین نمره کسب شود.
وی بیان کرد: اگر در این میدان نمره قابل قبولی کسب شود، در میدان‌های دیگر نیز می‌توان موفق عمل کرد.
امام جمعه اراک ادامه داد: گام‌های بلندی در مسیر صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی با هوشیاری و برنامه‌ریزی برداشته شده و در مسیر رویارویی با مشکلات به جای برخورد ایجابی باید سلبی برخورد شود.
آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: تعداد مدارس حوزوی در استان مرکزی حدود ۵۶ مدرسه است که همگی به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است و امید است با همکاری و همدلی بیشتر، این مدارس به زودی به ۶۰ مدرسه افزایش یابد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: رسالت حوزه علمیه خواهران به مراتب کمتر از برادران نیست و این حوزه‌ها بار مقدس و ارزشمندی را به دوش می‌کشند.
آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: انتظار از جمعیت چهار هزار نفری حوزه علمیه خواهران استان مرکزی زیاد است و امید است این قشر با برداشتن قدم‌های رو به جلو، بتوانند به عنوان حوزه علمیه شاخص در کشور بدرخشند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: دشمن جنگ ترکیبی و شناختی را آغاز کرده و رهبر معظم انقلاب برای مقابله با جنگ ترکیبی، جهاد تبیین را مطرح کردند و این مهم باید در حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.
سردار محسن کریمی افزود: امروز نهاد خانواده و در راس آن بانوان و جوانان نونهال مورد هجمه دشمنان قرار دارند و باید با حضور در میان اقشار مختلف مردم، تلاش کرد و جهاد تبیین را به سهم خود انجام داد.
وی گفت: دشمنان همه تلاش خود را برای به بیراه کشاندن جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به کار گرفته‌اند که باید بیش از پیش هوشیار بود.
در پایان این مراسم حجت الاسلام مجتبی گودرزی به عنوان رئیس جدید حوزه علمیه خواهران استان مرکزی معرفی و از خدمات ملیحه وکیلی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار