نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر یک ریال بودجه شهرداری‌ها و دهیاری ها باید برای توسعه و پیشرفت شهرها و روستاهای کشور و استان هزینه شود.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 05 May 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه مسئولان امانت دار مردم هستند افزود: خدمات شهری مورد نیاز شهروندان باید در تمام نقاط شهرها به صورت عادلانه توزیع شود.
وی یادآورشد: ۲ هزار و ۲۰۰ منطقه حاشیه‌ای در شهرهای کشور، ۵۰ منطقه در استان مرکزی و ۲۰ منطقه در شهر اراک وجود دارد که باید خدمات شهری در تمامی مناطق شهرها به صورت عادلانه و در یک سطح توزیع شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری اختصاص حدود ۲۵ هزار میلیارد ریال بودجه امسال به شهرداری اراک، اظهار کرد: با مدیریت صحیح این منابع می‌توان اقدامات بزرگی را برای توسعه و پیشرفت شهر انجام داد.
آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت هفته هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر یک سازمان خدماتی بین المللی است و نیروهای این نهاد مردمی با برخورداری از انگیره‌های الهی پیشتاز در خدمت‌رسانی و مشتاق به امدادرسانی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سفر رییس جمهور عراق به ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور عراق فرمودند حتی یک آمریکایی نباید در این کشور حضور داشته باشد.
امام جمعه اراک افزود: کشورهای اسلامی از جمله ایران، عربستان، لبنان، عراق و سوریه باید با ایجاد یک جبهه اسلامی در برابر جبهه اسرائیلی ایستادگی کرده و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های برخی کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس که پای رژیم اسرائیل را به این کشورها باز کردند را نقش بر آب کنند.
آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت روز معلم و هفته آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان به طور کامل جایگاه، اهمیت، نقش آموزش و پرورش و ضرورت توجه به آموزش و پرورش را ارایه فرمودند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: آموزش و پرورش گنجینه واقعی علم و دانش را کشف کرده و برای پیشرفت و توسعه کشور تحویل جامعه می‌دهد.
گرامیداشت هفته کار و کارگر، سالروز شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حَمزة بن عَبدالمُطَّلِب از دیگر محورهای سخنان خطیب جمعه اراک در نماز عبادی سیاسی جمعه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار