استاندار مرکزی گفت: اجلاسیه نماز استان باید با نگاه فراگیر برگزار شود و متولیان این حوزه در اجلاسیه موضوعات را مورد بررسی قرار داده و به اشتراک بگذارند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 01 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست اجلاس استانی نماز استان مرکزی، از برگزاری اجلاسیه استانی نماز در سی و یکم اردیبهشت ماه جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در اراک خبر داد وافزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این رویداد معنوی مشارکت گسترده داشته باشند.
وی یادآورشد: این اجلاسیه یک رویداد یک روزه است که ابتدای هفته کرامت با حضور دانش آموزان، مسئولان، برگزیدگان استانی، فرمانداران و اقشار مختلف مردم در اراک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این اجلاسیه با حضور دستگاه‌های مسئول در حوزه نماز و با هدف بررسی نقاط ضعف و ارایه راهکارهای عملی و علمی برگزار می‌شود.
مخلص الائمه اظهار داشت: حضور ۲ سخنران موثر و تدوین برنامه‌های متنوع برای ترویج بیش از پیش نماز در بین دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه در این اجلاسیه برنامه‌ریزی شود.
وی ادامه داد: نیاز است از ظرفیت صنایع برای برگزاری هرجه بهتر این اجلاسیه استفاده شود و ۲ تا سه کار جدید باید در این رویداد معنوی انجام شود.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اکنون آسیب شناسی‌های بسیاری در حوزه نماز و مسائل دینی انجام شده که باید از این آسیب شناسی‌ها در اجلاسیه استان استفاده شود.
مخلص الائمه یاد آور شد: اجلاسیه استانی استان مرکزی باید سال گذشته برگزار می شد که به امسال موکول شد.
وی ادامه داد: نیاز است برای برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه نماز استان مرکزی از تجارب موفق سایر استان‌ها استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار