نماینده ولیّ‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترک روز کارگر را تبریک واز زحمات آنها قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۰۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ 01 May 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،نماینده ولیّ‌فقیه در استان و استاندار مرکزی در این پیام مشترک آورده اند:چرخ جوامع بشری در حوزه اقتصاد و صنعت با دست توانای کارگران در حرکت و چرخش است و حیات یک ملت مرهون کارگر و خدمات ارزنده این قشر است.
این پیام می افزاید:در کشور ما در تمام دوران
به ویژه در دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشتند و اکنون نیز با همین روحیه برای پیشرفت و تعالی کشور مجاهدت می‌کنند و در مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان همچنان پای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده و نقش مؤثری در گردش تولید ملی دارند.

درادامه این پیام آمده است :نقش کارگران در تحقق فرمان سال با عنوان "مهار تورم، رشد تولید" بی‌بدیل است چرا که این قشر از جامعه، پرچمداران و محور رشد تولید کشور هستند و قطعاً توجه به امر مهارت افزایی به نقش آفرینی مؤثرتر این عزیزان کمک خواهد کرد که باید بیش از گذشته مورد عنایت دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

استان مرکزی یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور است و ۶۵ درصد از جمعیت استان مرکزی را جمعیت کارگری تشکیل می‌دهد. از این رو رفع مشکلات جامعه کارگری از اولویت‌های مجموعه دولت در استان بوده است و با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته کاهش ۴۵ درصدی واحد‌های تولیدی دارای حقوق معوق کارگری را در استان شاهد بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار