نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در دنیا رقابت نیروی کار فنی و متخصص، قدرت کشورها را افزایش می‌دهد بنابراین می‌طلبد در این استان هم دستان کارگران را به گرمی فشرد و با حمایت از این قشر زحمتکش، شاهد افزایش راندمان کاری در واحدهای تولیدی باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 28 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، افزود: تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد کشور در گرو تلاش کارگران و مسئولان امر است و باید با نگاه ویژه، زیرساخت‌های لازم در راستای رفع مشکلات جامعه فراهم شود.
وی یادآورشد: فرهنگ کار بسیار مقدس است و جامعه شریف کارگران بابد به صورت ویژه تکریم و عزت شود.
وی بیان کرد: محیط کارگری باید مکانی سالم برای فعالیت سازنده و مجاهدت باشد و با توجه و تقویت زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذاری و حمایت از قشر کارگر می‌توان شاهد افزایش رشد اقتصادی، صادرات و تحول همه‌جانبه استان بود.
امام جمعه اراک با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان مرکزی در راستای تحقق شعار امسال، اظهار کرد: ظرفیت‌ واحدهای تولیدی این استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که به واسطه این مهم در بسیاری از زمینه‌ها کشور به خودکفایی می‌رسد.
آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: باید با همت بلند، بسیاری از واحدهای تعطیل و واحدهای تولیدی که به اشتباه واگذار شده را به چرخه تولید برگرداند تا بهبود و رونق کسب و کار در این واحدها مشاهده شود.
وی به سالروز صدمین سال تخریب قبور ائمه بقیع(ع) اشاره کرد و گفت: دسته وهابیت و آل سعود که اکنون نیز وجود دارند، در آن زمان از منطقه ریاض به مدینه و قبرستان بقیع حمله کردند اما این قبرستان یک تاریخ زنده است که هرگز از بین نمی‌رود.
آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: امید است مذاکرات ایران و عربستان به نفع منطقه باشد و با دور انداختن تعصبات غلط ،اجازه دهند قبور ائمه اطهار(ع) قبرستان بقیع دوباره ساخته شود.
وی اظهار کرد: صهیونیست به دنبال ایجاد تفرقه است و این در حالی است که اسلام همگان را به وحدت کلمه دعوت می‌کند.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بزرگداشت هفته معلم، گفت:
معلمان شاخص آیت الله مطهری، رجایی و باهنر هستند و چنانچه معلمان و خانواده‌ها تعامل و هم‌افزایی لازم داشته باشند، به طور حتم تبعات منفی اغتشاشات را نخواهیم دید و نباید اجازه داد فرزندان و دختران بی‌گناه تحت تاثیر تبلیغات سو دشمنان قرار گیرند و این امر شدنی است.
آیت‌الله دری نجف آبادی در خصوص شهادت آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: شهادت و ترور این روحانی وارسته از سوی یک جنایتکار و انسان گرگ صفت، مایه تاسف است و ایشان همواره در طول حیات خود، خدمتگزار به مردم بودند.
وی عنوان کرد: دشمنان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا روحانیت را نزد مردم بد جلوه دهند در صورتیکه، ملت ایران هر روز بیدارتر و هوشیارتر می‌شود و با حضور میلیونی خود در آیین تشییع روحانیون در شهرهای مختلف کشور، مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره قدرشناسی خود را ثابت کرده‌اند و کشور پای روحانیت ایستاده است، چرا که این قشر، خدمتگزار اسلام، مردم و خانواده‌های شهدا و جانبازان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار