استاندار مرکزی گفت: مدیر دولتی در دولت سیزدهم ساعت و روز تعطیل ندارد و همه باید تلاش مضاعف داشته باشند تا ۱۰ سال عقب‌افتادگی ایجاد شده در کشور جبران شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 20 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه شامگاه چهارشنبه در نشست گردهمایی با صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی استان مرکزی در اراک، افزود:دولت سیزدهم ۲۴ ساعته به دنبال حل مشکلات کشور در بخش‌های مختلف است.
وی یادآورشد : دولت سیزدهم بدون توقف و بدون تعطیلی است و در این خصوص ابلاغیه‌ای به دستگاه‌های اداری داده شده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: یک سال فرصت خدمتگزاری در سال ۱۴۰۱ به پایان رسید و به طور قطع سال جدید نیز با سرعت سپری می‌شود و باید مراقب بود تا فرصت خدمت بی‌منت به مردم و جامعه از دست نرود.
مخلص‌الائمه اظهار کرد: بدون تردید پایه‌های رشد تولید در استان مرکزی از سال گذاشته ایجاد شد و امروز با اطمینان اعلام می‌شود که امنیت و آرامش در نگین صنعت و کشاورزی این استان به همت و تلاش کارفرمایان، کارگران، کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری حاکم است.
وی تاکید کرد: حمایت همه جانبه از بخش خصوصی مصداق بارز رشد تولید است و این مهم با جدیت در بدنه ارشد استان مرکزی دنبال می‌شود.
استاندار مرکزی افزود: امید است در سال جاری، فرمان سال در راستای رشد تولید و مهار تورم با شتاب بیشتری پیگیری شود.
مخلص‌الائمه بیان کرد: سال گذشته چند کار ویژه در استان مرکزی هدفگذاری شد که بیشتر آن در پایان سال محقق شد و امید است امسال نیز برنامه‌های تعیین شده با سرعت و شتاب ویژه به سرانجام برسد.
وی یادآور شد: بیش از ۸۰ هزار پروژه خرد و کلان نیمه تمام در کشور وجود دارد که اگر ۳۰ سال بودجه کشور تنها به این طرح‌ها تزریق شود و صرف هیچ امر دیگری نشود، باز هم تکمیل نمی‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار