نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ 15 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: حضور حماسی، گسترده و آگاهانه مردم روزه دار و همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با سایر هموطنان و آزادیخواهان سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس، بار دیگر وحدت، انسجام و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران اسلامی به خصوص مردم مومن و انقلابی استان مرکزی با حضور پرشور و وحدت آفرین خود در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، تاسی از منویات مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل نشان دادند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار سراسر استان مرکزی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار