نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیام حضور میلیونی مردم ایران را باید دنیا ببیند هرچند بعید است رسانه‌های بیگانه بتوانند این حضور با عظمت را به تصویر بکشند زیرا این رسانه ها کور هستند و واقعیت را منعکس نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 14 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: رژیم صهیونسیتی با مشاهده حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام وحشت و درماندگی دریافت می‌کند.
وی یادآورشد: امت اسلامی نمی‌تواند وجود غده سرطانی رژیم صهیونسیتی را در کانون جهان اسلام ببیند و امید است به ۲۵ سالگی عمر منحوس خود نرسد.
وی بیان کرد: آمریکا، انگلیس و دولت‌های خودکامه دست از حمایت از این رژیم کودک‌کش بردارند زیرا این رژیم ماندگار نخواهد بود و شما باید در تاریخ پاسخگوی حمایت خود باشید.
امام جمعه اراک گفت: راهپیمایی میلیونی از غرب عالم از اندونزی تا شرق شکل گرفته تا آزادی قدس شریف را برای همه آزادی‌خواهان جهان به نمایش بگذارند.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، با قدردانی از حضور مردم استان مرکزی و کلانشهر اراک در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: مردم با این حضور مقتدرانه برگ زرین دیگری بر تاریخ اسلام افزودند و این ملت بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته یک بار دیگر به صحنه آمد و پایبندی خود به آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا ثابت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر به دنیا نشان داد، نباید فریب افراد خارج نشین و برخی اغتشاشگران را خورد و بدنه این ملت نسبت به اسلام و قرآن متدین است.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا در خواب خرگوشی هستند زیرا ملت ما بیش از ۴۰ سال است از انقلاب خود در برابر همه توطئه‌ها با قدرت محافظت می‌کند.
وی بیان کرد: دشمنان بدانند رژیم جعلی اسراییل در بین ملت خودشان هم جایگاهی ندارد بنابراین نباید به این رژیم منحوس دل بست و از آن حمایت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار